Hey, waarom ik dit alweer upload is omdat m'n wattpad raar deed en de helft van dit hoofdstuk heeft verwijdert. Dus dit is geen nieuw hoofdstuk maar heb het gewoon terug geupload!
Quin P.O.V.
"Ik... Ik ben..." Zeg ik zenuwachtig
"Je bent wat?"
"Ik ben verliefd op je." Zeg ik opgelucht.
"Euhm... Oke" zegt Link
Ik kom dichter bij Link en probeer hem te kussen.
Link stapt naar achteren.
"Ik moet gaan, Jer wacht op me binnen" zegt Link terwijl hij de deur open doet.
"Euuhhh..... Oke dan"
Link gaat naar binnen en doet de deur achter zich dicht, ik sta nog buiten voor z'n deur.
Ik besluit maar om weg te gaan, ik pak m'n fiets en laat een paar tranen achter.Link P.O.V.
Ik doe de deur achter me dicht en er ontsnapt een zucht.
"Wat vroeg ze?" Zegt Jer
"Ow gewoon iets over het huiswerk"
"Aah oke, gaan terug gamen?" Vraagt Jer terwijl hij al aan de trap staat.
"Oke, ga al maar naar boven, ik moet nog even iets doen"
"Oke" zegt Jer
Ik loop terug naar de voordeur en doet die open.
Quin staat niet meer voor de deur, ik doe de deur dicht en loop naar boven.
Mijn gevoelens zijn gemixt.
Jeremy of Quin...
Ik focus me terug op de game, Jeremy wint alweer...
Het was een stilte, na 5 seconden verbrak Jeremy de stilte.
"Link ik moet je iets zeggen, ik ben denk ik verliefd op je" zegt jeremy verlegen.
"Nou... Ik denk ik ook op jouw.."
Jeremy kijkt naar mij met een brede glimlach.
"Maar... Quin die is ook op mij.." Zeg ik.
Al snel verdwijnt de glimlach van Jeremy.
"Ik moet gaan Link, m'n ouders wachten op me" zegt Jer
"Euhm.. Oke"
We lopen naar beneden naar de voordeur, ik doe de voordeur open en Jer pakt z'n fiets en fiets naar huis.
Ik doe de deur achter me dicht.
Ik loop naar boven en ga in m'n bed liggen. Ik denk, ik denk aan Quin... Ik weet niet waarom ik aan haar denk, het is raar.
Na een tijdje val ik in slaap.
*BzzzBzz* (tril geluid van een gsm 😂)
Ik word wakker van het getril van mijn gsm.
Het zijn allemaal berichtjes van Quin. Ze weet dus ook dat Jer op me verliefd is.
*Bericht van Quin*
Link, ik weer dat Jer ook op je verliefd is. Maar je kan niet met allebei, je moet kiezen!
*Einde bericht*
Pff... Wie moet ik kiezen
Ik stuur een bericht naar allebei dat ik om 20:00 uur voor iemand z'n deur ga staan en die kies ik dan.
Het is 19:45, ik weer niet wie ik moet kiezen.
Het is nu 19:50, ik weet het nog steeds niet.
Ik besluit gewoon om m'n fiets te pakken en gewoon ergens naar toe te fietsen.
Ik fiets naar een huis, maar onderweg kom ik wat opmerkende dingen tegen. Dingen die beginnen met een Q. Zoals, Quad-verkoop, Quick. Zelfs Quin-kapper.
Nu weet ik zeker wie ik moet kiezen!
Ik draai me om en fiets naar een ander huis.
Eenmaal ik daar ben bel ik aan.
"Hey" zeg ik
"Hey"Cliffhangeerrr!
Sorry van de weinig woorden heb niet zoveel inspiratie meer! Maar als laat hier een sterretje achter, dat zou een steun zijn!
Danku en tot het volgend hoofdstuk!Xxx Sasa (TraanTijger_Grande)
JE LEEST
True Love ?! ♡
FanfictionVOLTOOID "Iemand nieuw op mijn school?" Jaa, een nieuwe jongen! Een jongen genaamd Jeremy. Maar Link... Link is smoorverliefd op Jer. En Jer op Link. Na een tijdje komen ze er eindelijk achter dat ze op elkaar zijn! Tuurlijk worden ze dan een lief...