" * 23. aprīlis 1999 . *
Mīļo dienas grāmatiņ , ja tu zinātu cik jautri man gāja . Šodien pie mums atnāca kāds puisis Kārlis kopā ar savu draugu Raiti . Mēs ar Kristas spēlējām kopā bumbu . Tad mēs spēlējām paslēpes un mums bija tik jautri . Kārlis rāva manai aiz manām bizēm . Tas nu gan nebija forši . Es dikti dusmojos . Vakarpusē viņi gāja prom un tad sāka līt . Mani svārki izlija un nokrāsoja nedaudz manas kājas dzeltenīgas . Es klusām atlavījos uz savu istabu un izžāvu tos , lai mamma nedusmotos . Kristai jau ir 10 gadi un mamma viņai neko nesaka , bet man saka , jo man ir tikai 6 gadi un es vēl esot maza . Kaut gan nemaz tik ļoti neesmu . Es visu labi saprotu , piemēram , ka mammai ar tēti nevajag atsevišķu gultu , jo viņiem vakarā ir jāplāno biznesa lietas . Tagad es sēžu savā nakts kreklā un dzeru pipermētru tēju . Ārā vēljoprojām līst . Bāc ! Man izlija tēja uz tevis ! " Klinta savu grāmatiņu nolika pie krāsns . To nevarēja atstāt atvērtu , meitene nezināja ko darīt . Pameta to zem gultas un nedēļām ilgi nevilka ārā .
" * 4. jūnijs . 1999 . *
Mīļo dienas grāmatiņ , sen tevī nebiju rakstījusi . Manā dzīvē tik daudz , kas ir noticis . Kārlim ir 8 gadi , Raitim 7 ar pusi . Viņi visu laiku nāk pie mums un viņi solīja visu vasaru pie mums nākt . Kaut gan esmu visjaunākā , viņi ir labi draugi . Kristai jau ir draugi , jo viņa iet skolā . Es arī rudenī iešu . Visi viņi iet skolā un mani par to apsmej , jo es neeju . Bet es viņiem saku - " jūs ātrāk novecosiet ! " Un Krista visātrāk , jo viņai jau ir 10 gadi .
Kristai laikam patīk Kārlis , bet Kārlis saka : " Esmu par jaunu , esmu par jaunu ! " Var jau būt , viņam ir tikai 8 ! Man īsti neviens no viņiem nekad nepatiks , bet draugi mēs varētu būt mūžam . " Meitenes istabā ienāca Krista un ieinteresējās par Krista grāmatiņu .
- Kas tā par grāmatu ? - Krista savā smalkajā balsī vaicā , - Tu jau māki rakstīt ? -
- Tētis iemācija . - Klinta klusi nočukst .
- Iedod to man ! - Krista sāk ķert māsu pa istabu .
Istabā ienāk tēvs un nikni skatās uz meitām .
- Ko jūs ārdaties ? - tētis rūc . Meiteņu tēvu sauc Valdis .
- Māsa māk rakstīt un nedod man burtnīcu ! - Krista spalgi saka .
- Tā ir māsas , nāc , Krista , es tev arī iedošu grāmatiņu . - Valdis paņem savu zaļacīti aiz rokas un aizved .
Kristai mati nesniedzas tālāk par krūtīm , kas viņai vēl īsti nav redzamas . Tie ir gaišāk brūni nekā Klintai un lokaini . Meitenes acis ir zaļas , deguns taisns un lūpas ir formīgas .
Tikmēr Klinta ir ar gariem bieziem un taisniem matiem . Tie ir tumši brūni , dažbrīd šķiet , ka melni . Acis brūnas un seja viņai ir skaista . Maza un jauka sešgadniece .