Hisler

1K 42 26
                                    

?: Uhmm... Merhaba ben...?
DEREK.
Stiles: Benden ne istiyorsun Derek? Ve o gece ormanda bana kendini tanıştırmak istiyordun?
Derek: Hayatta kalmanızı istiyorum. Stiles hayatta kalmanı istiyorum. Ve evet haklısın. O gece seni kendimle tanıştıracaktım fakat buna vakit yoktu.
Stiles: Ama neden?
Derek: Stiles bak, Peter benim amcam sizi hâlâ neden dönüştürmek istiyor bilmiyorum ama eğer Scott'ı dönüştürmeden yetişebilseydim, üzgünüm. Hey ama seni kurtarabildim.
Stiles: Neyden kurtardın niye bizi dönüştürmek istiyor?
Derek: Kendine yeni bir sürü arıyor ama bunun sizin olacağınızı düşünmemişti en masum olanları seçti. Bu kutsanmak demek. Seni dönüştürdüğünde kutsanacak ve o bir...
Stiles: Ne Derek o ne?
Derek: Canavara dönüşmek için hiçbir şey onu engelleyemeyecek. Bak Stiles sen narinsin ve Scott'dan daha güçsüzsün.
Stiles: Hey bunları yüzüme vurman gerekmiyordu! Tamam mı!?
Derek: Hey bak öyle demek istememiştim eğer seni dönüştürecek olursa vücudun seni koruyamayabilir. Bu kadar soru-cevap yeter kalk ve biraz kahvaltı et.
Stiles: Bu söylediklerinden sonra çok güzel olur. İsterim.

*******
Kahvaltı etmiştik, Derek beni okula bıraktı ve dikkatli olmamı söyledi. Tüm bunları Scott'a söylememi ve en kısa zamanda ormanda bizimle konuşmak istediğini söyledi. Bizi daha doğrusu dönüştürmek istenilen beni korumak için bir plan yapmamız gerektiğini söyledi.

Scott: Hey Stiles! Aman Tanrım nereldeydin? Çok endişelendim.
Stiles: Dostum ben iyiyim birşeyim yok ama konuşmamız gereken çok şey var. Hadi uygun bir yer bulalım.
Scott'a herşeyi anlattım. Derekle tanışmayı ve neler olduğunu öğrenmek için buluşmamız gerektiğini söyledi. Bir plan yapmamızı söyledi. Bu gece ormanda çıkacaktık ve uygun bir plan bulana dek tartışacaktık.

*******
Derekle gerçekten işler iyi gitmiyordu. Scott ona güvenmiyordu. Benn... bilmiyorum ona gerçekten güveniyordum. Scott'a bunu açıkladım ama o öyle herkese güvenmemem gerektiğini söyledi. Derek beni kenara çekti;
Derek: Stiles bana güveniyor musun?
Stiles: Evet Derek sana gerçekten güveniyorum.
Derek: Bunu o arkadaşına da açıklamaya ne dersin? Bir plan kurmaya çalışıyoruz ve ya herşey senin planladığın bir şeyse, ya da tuzaksa diye söylenip duruyor.
Stiles: Açıklamaya çalıştım ama dinlemiyor. Biraz zamana bırakmaya ne dersin?

*******
O gece Scott'ın Derek'e güvenmemesi üzerine tüm planlar altüst oldu. Derek o gece dolunay olduğudan dolayı yine onda kalmamı teklif etti. Kabul ettim. Gerçekten Derek ürkütücü ve soğuk birisiydi(vücud ısısı dahil kişiliğide öyle), ama insanları korumak istediği belliydi. Özellikle de beni. Amcasının evrim geçirmesinden dolayı korktuğundan beni koruduğunu düşünüyorum. Yoksa benim bir şeyim yoktu. Yine beni kendini yatağını bıraktı kendisi de koltuğa geçti.

DEREK'S POV
Bir süre sonra Stiles uyudu. Pek uykum yoktu bende gidip biraz kitap okudum. Stiles'ın bana güvenmesini anlamıyordum. Bir kişi niye bana, Derek Hale'e güvenir? Hale ailesi güvensizdir. Scott'ı anlıyordum. Ama Stiles bana güven dolu bakışlar atıyordu ve bu içimi ısıtıyordu. Bir dakika ben soğuk birisiydim içimi ısıtacak bir şey yoktu.  Olmaması lazımdı.
Stiles uyuyordu bende koltuğa uzandım. Uyurken çok masumdu.
Sabah onu yine okula bırakacaktım o yüzden bende uyudum.

STİLES POV'S
Sabah kalktığımda Derek uyuyordu uyandırmak istemedim. Dün gece bir şey olmamıştı. Güvendeydim. Derek'in yanında güvendeydim. Ellerimi yüzümü yıkadım ve bu sefer ben ona kalkıp kahvaltı hazırladım. Sonra küçük bir not yazıp okula geç kaldığımı yazdım. Tam çantamı alıp çıkıyordum ki;
Derek: Hey Stiles bekle, kahvaltı hazırlamışsın benle birlikte ye lütfen. (Bir dakika ne diyordum ben, lütfen mi? benimle birlikte mi?) Aaa şey ben seni okula bırakayım.
Başımı olur anlamında salladım. Derek ormanda yaşıyordu ve okula çok uzaktı gerçekten yürümeye kalksam çok geç kalırdım. Derek'in arabası gerçekten güzeldi. Benim jeepim tamirdeydi o yüzden elimden birşey gelmiyordu. Okula vardığımızda ona teşekkür edip Scott'ın yanına gittim. Lydia gerçekten güzel kızdı ve onu küçüklüğümden beri seviyordum ama o bunu görmüyordu. Belki de en iyisi budur diyerek Lydia'yı sevmekten vazgeçtim. Aslında kolay olmuştu çünkü olmayacak birşeyi üstelemeye gerek yoktu. Okul çıkışı eve gittim. Babama seslendim ama galiba hâlâ işteydi. Odama doğru yukarı çıktığımda odamda yerde yatan Derek'i gördüm. Aman Tanrım ona ne olmuştu böyle!
Stiles: DEREKKK!
Derek: Ben iyiyim Stiles.
Stiles: Seni Deaton'a götürmem gerek. Kötü durumdasın iyiyim diyorsun.
Derek: Benim için endişelenmeni istemiyorum Stiles.

  Dostluktan Doğan AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin