Evet Elijah'la anlaşmamızın üzerinden 3 gün geçmişti ve ben büyü alıştırmaları yapıyordum. Odaya Hayley girdiğinde dediği tek şey;
'-Konuşabilir miyiz?' olmuştu.
-Neden olmasın? dedim gülümseyerek. Bu kızla iyi anlaşacağımıza inanıyorum.
-Ben Hayley. Elijah dedi ki aileni bulmak için gelmişsin yani geri kalanları..
-Evet Hayley. Geri kalanları..
-Sanırım seninle benziyoruz ama benim umudum yok. Çünkü bir ailem yok.
-Her zaman umut vardır Hayley, dedim. Ekledim.
-Senin bir ailen var Hayley. Aile sadece kan bağı değildir. Kalbin birisi için çarpıyorsa o senin ailendir.
-Haklısın sanırım, dedi. Ve sarıldı.
-Hayley, sana söylemem gereken bir şey var.
-Dinliyorum, Alexi.
-Benim babam bir...
-Senin baban bir.. neydi Alexi?
-Benim babam bir Labonair, Hayley.
-Sen ne dediğinin farkında mısın?
-Evet, ve biz kuzeniz.
-Sen bir kurt musun? Ama sen cadısın.
-Aslında ben bir Hybrid'im Hayley. Cadı ve kurt melezi.
-Nasıl olabilir?
-Annem'de bir Claire.
-Sen ve Davina..?
-Kuzen.
-Anlıyorum..
-Aslına bakarsan cadıcılığa 7 yaşında başlamıştım ve kimse bana inanmıyordu.Sonra yetimhaneden kaçtım. Ailemiz katledildiğinde atıldığım yetimhaneden.Ve sokakta seninle karışılaşmıştık. Aynı doğum lekemden sende de vardı kardeş olabileceğimizi düşündüm. Ama değildik. O gece senin zihnine girmiştim en küçüklüğüne gitmiştim. Ve bizi görmüştüm. Bebektik. O gece akraba olduğumuzu anladım. Ve seni araştırmaya başladım. Sonra Mikaelsonlarla kaldığını öğrendim ve bir kızın olduğunu..Davina'nın da bir Claire olduğunu.. Bu yüzden New Orleans'a geldim. Sizi bulmak için.
-Doğum lekene bakabilir miyim?
-Sende bir Hilal'sın o zaman? Bu durumda sende Alpha olabilirsin.
-Haklısın olabilirim.
--------------------------------------------------------------------------------------
Evet, ne düşünüyorsunuz lütfen yorumlarda belirtin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-CURSED-/The Originals Fanfiction/
FanfictionAlexianna Labonair-Claire.. Clairelerin soyundan gelen en güçlü cadı.. Labonairlerin en güçlü varisi.. Tüm dünyayı yok edebilecek kadar güçlü küçük bir kız çocuğu.. Tek amacıysa ailesini bulmak.