1

131 7 4
                                    

"Ne zaman gelirsin aşkım?"sevgilimin sitemli ve özlem dolu sesini duyduğumda görmesemde dudaklarını büzdüğünü anlamam zor olmamıştı.Telefonumu kulağımdan uzaklaştırarak saate baktım "Biliyorsun sevgilim işlerim çok yoğun en kısa zamanda bitirmeye çalışıyorum" aslında ona süpriz yapmak için dün uçak bileti aldığımı,işlerimi bitirdiğimi ve birazdan yola çıkıcağımı söylemedim. "Anlıyorum sevgilim sadece çok özlemiştim ama haklısın. Şimdi kapatmam lazım kızlar sesleniyor derse yetişmem lazım." deyince sen nasılsın bile diyemeden "Tamam sevgilim iyi dersler" diyip kapattım. Sude ile üniversitede tanıştık benden iki yaş küçüktü ve bu sene son senesiydi finallere çalışıyodu. Çok güzel fiziği ve yüzü olan bi kızdı. Bende ona moral için yanına gidicektim, 6 saat uzaklıktaydı okuduğu üniversite. Şirketten çıkıp eve geçtim.Dolapta dünden yaptığım aperatiflerden ısıtıp yiyince odama çıkıp; bavuluma birkaç parça bişeyler koyup merdivenlerden indim. Bu aralar içimde iyi mi kötü mü anlamadığım tuhaf bir his vardı. Herneyse diyip arabamın kilidini açıp bagaja bavulumu koyup sürücü koştuğuna geçtim. ⚙⚙⚙⚙⚙⚙⚙⚙⚙⚙⚙      Gece şehre indiğim için küçük bi hotelden oda ayarlamıştım.Sudenin bugün dersinin olmadığını bildiğimden arayıp nerde olduğunu sormak istedim: "Bebeğim nerdesin napıyosun müsaitsen görüntülü konuşalım"dedim şüphelenmesin diye. "Çok isterdim aşkım ama kızlarla bizim kafedeyim. Akşam konuşuruz." diyip kapattık. Gittiği kafeleri tahmin edebildiğimden çok aramama gerek kalmamıştı. Arkadaşlarıyla gülüşerek sohbet ederlerken gördüm. Gülerek karşıya geçecekken ayaklandıklarını gördüm elimi kaldırıp seslenirken solumdan gelen korna sesi duymamla o tarafa doğru döndüm. Araba üstüme doğru geliyodu. Vücudumda hisstiği acıyla kendimi yerde buldum.          
😈Sude😈
Demirke konuştuktan sonra yanımdaki Berkere döndüm. "Kızım Sude senden korkulur valla çocuğu parmağında oynatıyosun.Dua et seni terketmesin bu ilgisizliğinle" Gül'ün söylediğine kahkaha atıp göz kırptım ve "Bebeğim sen merak etme ona verdiğim zevki kimse veremiyceğinden bırakamaz beni. E parası da var bende onu bırakmam hem yakışıklı çocukta kolumda gezdirmek çok hoş. Çıkar ilişkisi anlıycağın" deyince herkes kahkaha attı. Demir ile ilk tanıştığımızda çok hoşlanmıştım ki gecenin sonu çok ateşli bi şekilde bitmişti, ama sonra sıkılınca parası yüzünden sevgili olmaya devam ettim. O da beni sevmiyodu hoşlanıyodu ve zevk alıyordu sadece fark edebiliyordum ama para için sesimi çıkartmıyodum "Hadi kızlar derleri ekip alışverişe çıkalım"diyen Gül' e döndüm başımla onaylayıp oturduğum sandalyeden kalkıp gülüşerek arabalara doğru yürümeye başladık. Duyduğum korna ve firen sesleriyle o tarafa doğru döndüm

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 21, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Aşkın Engelsiz HaliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin