Lupul din mine

42 0 1
                                    

Alta zi , alt început se saptamana fără chef...năucita de  Weekend
De el de parfumul lui amețitor , atâția ani si tot nu ii stiu numele parfumului , rad in sinea mea iarăși ma gândesc la el .Prima întâlnire cu el  imi reamintesc si acum perfect ochii lui albaștri si privirea care ma dezbraca lăsându-ma goală in doar 5 minute .
Se spune ca lupii își găsesc perechea pe viata ...

- Alberto sunt , salut !
Se oprește si ma saluta , l-am cunoscut întâmplator la o petrecere , scurt si la obiect imi cere sa ne vedem a doua zi la o cafea . Ma bufnește rasul
-  Nici nu ne cunoaștem si vrei sa ieșim la cafea? Nu imi știi nici numele ! Cred ca mai bine renunți la idee,( deși inima parca o ia la goana si simt obrajii inrosindu-se , l -am văzut cum ma dezbrăcat din priviri , i-am simțit puterea asupra mea, cine este străinul asta ? Si de ce am stările astea?!)

- Printeso la ce am de gând sa fac cu tine nu am nevoie de nume, ( i-l aud spunând si analizez cu câta ușurintă afirma asta)

Ma uit la el mirata , bulversată in același timp si ii întorc spatele .Il aud doar spunând printre Dinți - o sa regreți plecarea asta ..
Simt nevoia sa beau ceva cred ca sunt prea obosita dar aveam nevoie de ieșirea asta ataca o sa fac tot posibilul sa ma distrez!
- hey , o aud pe Yla in spatele meu unde ai fugit asa? Te-am văzut vorbind cu Alberto ia zi te-ai topit , ai grija este devorator de femei , si începe sa rada .
- Draga mea nu am timp si nici chef de cuceriri , hai sa bem un pahar ii spun .
Ne pierdem in mulțime , muzica tare in camera căminului, mult fum de Țigara , lumina difuza in camera , iar jocul luminilor colorate parca imi face camera sa se învârtă . Cred ca am băut prea mult ma gândesc , sau poate oboseala , m-am saturat de atâta învățat , imi prinde bine puțin dezmăț.
Multă lume necunoscuta , simt distracție cum imi curge prin vene , parca incep sa ma detașez , am avut un an greu . Facultatea de drept mi-a răpit tot timpul , alung gândurile si imi torn încă un pahar , arunc doua cuburi de gheata si i-l savurez.
Prea cald , deși sunt îmbrăcată intr- o minuscula rochița mov satinata, sandale argintii cu tot înalt, m-am hotărât greu sa o ascult pe Yla sa vin " bomba" îmbrăcată ca ma trimite acasă .rad in sinea mea ... O iubesc dar uneori exagerează m-am lăsat păcălită de imaginea din oglinda rochia scoțând la iveală picioarele lungi si pieptul impunător .Ma hotărăsc sa ies la aer ...
Cobor in grădina din fata căminului  ...imi scot sandalele din picioare si Pășesc pe iarba plină de roua ... Aer curat zic încă se aude muzica pe fundal
Simt doua mâini atingandu-mi abdomenul ridicându-ma de la pământ ma întoarce
Nu am timp sa reactionez , gândurile sunt amestecate sa tip sa strig
Ce se întâmpla ?? Simt cum străinul imi săruta buzele apăsat in încercarea mea zadarnica de a reuși sa scap.
-Bella dulce buze ai , i-l aud si încerc sa recunosc vocea
Si ai ai băut cam mult , nu imi plac fetele care depășesc limita , ar trebui sa iti învinețesc puțin funfuletul obraznic!
- cine esti si cum iti permiți?? Încerc disperata sa reactionez , dar mâinile lui puternice nu ma slăbesc , prea întuneric  realizez ce oare a fost in capul meu
- stai liniștita nu profit de tine , nu asa , o sa ma rogi tu sa fac asta
Reușesc sa conturez bărbatul
Ramân uimita ... Dar nu imi aduc minte numele lui
- cum îndrăznești ii zic bulversată !!! lasă- ma jos ca o sa tip , incep sa i-l ameninț
- Nu cred ca te aude nimeni , in gălăgia asta , cum te -ai gândit sa cobori singura si îmbrăcată cu rochia asta asa de provocatoare ?
- Cine esti ii zic ?
Ma lasă din brațe ușor , încât ii simt proieminenta din spatele blugilor, se da in spate in lumina ..
- mi -ai uitat si numele observ
Ma uit încercând sa imi reamintesc numele, un bărbat bine făcut .. Cămașă albă , blugi strâmți ( ahh) înalt si un parfum care ma îmbata mai mult decât toată sticla de lambrusvo din seara asta
- .... Liniște ... Apuc doar sa zic Aaa
Alberto
- nu pic de bun simt ii zic ,
Cum ti -ai permis ??
- ahh , si câte mi -as permite , se apropie si cu aratatorul imi atinge sânul prin satinul parca plin de viata la lumina lunii
Ma minunez nu pot articula nici un cuvânt , nu pot nici sa ma mișc
Hormonii  o iau razna , simt cum sfârcurile se întăresc ieșind la iveală . El continua sa ma atingă , se apropie si ma săruta apăsat .
- ce as face cu tine te-as face prințesa dorintelor mele , te-as devora in fiecare minut
Reușesc sa ma mișc sa ma dau la o parte , dar corpul lui ma atrage ii vad pieptul dezgolit , cămașă mulată pe corpul parca al unui zeu...

O mie de îmbrățișări pătimașeWhere stories live. Discover now