⚠120❤Luke❤120⚠

1K 56 12
                                    

Ik rukte jouw skinnyjeans omlaag. Ik wreef met mijn hand over je boxershort. Je kreunde tegen mijn lippen aan. "Neem me, Luke" zei je hard.

"Ja, geef me een condoom" zei ik en wurmde me uit mijn skinnyjeans. Ik trok je shirt uit en likte langs de randjes van je sixpack, naar je V-lines.

Ik nam je helemaal in mijn mond. En bewoog op en neer over je vriend. "Ahh, Luke, yeah baby" kreunde je. Je pakte mijn haar en bewoog je heupen. Ik voelde de top van je vriend tegen de achterkant van mijn keel.

Je trok me aan mijn haren omhoog en onze erecties wreven tegen elkaar aan. Man, dit voelde geweldig. Je pakte hem vast en ging op je knieen. Je begon met de top te spelen.

"Hmm, Ash" kreunde ik zacht. Opeens kneep je zachtjes in mijn boner en begon me fantastisch te pijpen. "Ahhh fuck" kreunde ik en trok je overeind. Het vliegtuig maakte een slinger waardoor we ons vastklampten aan elkaar.

"Babe, draai je om" zei ik. Hij deed wat ik zei en draaide zich om. Ik kreunde bij het aanzicht van zijn kont. Ik kneep zachtjes in zijn rechterbil. "Neem me nu, LUKE, alsjeblieft" zei hij.

Ik schoof het condoom om en spuugde op mijn vingers. Ik bracht er eentje naar binnen. Je jammerde voor meer. Ik gaf je meer. Nadat je helemaal gestretched was, plaatste ik mij voor jouw ingang.

"FUCK, NU!" Kreunde hij. Ik duwde me stukje voor stukje naar binnen. "I am fully in, baby" zei ik zacht. Ik pakte je heupen en begon in je te bewegen. Iedere keer als jouw kont mijn heupen ontmoetten, klonk er een slaand geluid.

Dat, en onze kreunen waren het enige dat je hoorde. "Harder, dieper" kreunde je. Ik deed precies wat je zei. "AHHH, YEAH!" Riep je uit en kwam over de wc pot. Ik kwam kort daarna in het condoom, dat we dichtmaakten en in de prullenbak gooiden.

"Amazing" hijgde je terwijl we ons aankleedden. We liepen de wc uit en werden met grote ogen aangestaard door de stewardess. Ze keek naar mijn broek.

Ik merkte dat mijn gulp openstond en geen boxer aanhad. Ik ritste langzaam mijn skinnyjeans dicht en ging met een grote grijns weer naast je zitten.

reuzenpanda had me een idee gegeven. Heb het alleen iets veranderd. Credits naar jou xx

✔Stay Strong ~ Lashton✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu