Yaoi 2016

1.2K 25 5
                                    

KAGAMI x KUROKO (Kuroko no Basket)

Hodně, ale opravdu hodně, mě znervózňoval Kagamiho pohled. Pořád mě zkoumal a nevypadalo to, že by se mu chtělo přestat. Jen tak náhodou mi pohled padl k jeho rozkroku. Koukal na mě jeho kamarád a první, co mě napadlo byla věta: 'Páni, ten je velký.'

Trochu mi vyschlo v krku, když jsem uviděl, kam se Kuroko dívá.
"Kagami,ty-"
"Nechceš si něco obléct?" přerušil jsem ho rychle a odvrátil od něj pohled.
Jsem takovej idiot!

"Nechceš s tím pomoct?" zeptal jsem se nesměle a vyhledal jeho pohled.
V jeho očích jsem shledal jenom výraz překvapení.
"Eh..?" bylo jediné, co řekl.
Vlastně jsem ani nevěděl, proč tyhle věci říkám a proč se tohle všechno odhodlávám uskutečnit...

Samozřejmě, že s tím chci pomoct, ale to by přece nešlo! Nebo ano?
Jediné, na co jsem se zmohl, bylo prosté "Eh..?"
Kuroko odložil učebnici a klekl si přede mě před gauč.
Znervózněl jsem.
Já se kurva neholím!

Kagami jenom stuhnul a díval se na mě pohledem plným očekávání.
Nechal jsem se vést svými pocity a snažil jsem se u toho necítit divně nebo trapně.
"Postavíš se na nohy, prosím?" zeptal jsem se a přitom se mu pořád díval do očí.

Já nějak pořád netušil, jestli si ze mě dělá srandu nebo to myslí vážně. Samozřejmě, že mě by se líbila ta druhá možnost, ale i tak mi něco bránilo v postavení se na nohy.
"Já si nemyslím, že-"
"Kagami-kun, řekni mi upřímně, proč nechceš, abych to udělal?"
"Nemůžu to neříct?" opravdu, svoje důvody bych nechtěl přiznat pomalu ani sobě.

Kagami na mě pořád koukal a nezvedal se. Bál jsem se, že by mě přešla chuť nebo tak něco, ale když jsem se na jeho kamaráda znova podíval... prostě mě to hrozně lákalo.
Nevěděl jsem, jestli to zvládnu i takhle, ale udělat jsem to chtěl.

Trapný, trapný, trapný... je to sakra trapný, ale co mám dělat!?
Kuroko se ke mně víc nahnul a natáhl ruce k lemu tepláků.
Celý jsem ztuhl a sledoval jeho jisté pohyby.
Mě vadí, že Kuroko uvidí moje chlupy, ale je mi jedno, že mi ho bude kouřit? Sakra, Kagami vzpamatuj se!
Kuroko uvolnil mého kamaráda z tepláků a chvíli se na něj jen koukal.

Upřímně, mě jeho velikost fascinovala. Olízl jsem ho po celé délce a musel se usmát, když se Kagamiho tělo lehce zachvělo.
Vzal jsem do pusy jeho špičku a začal ho cumlat. Postupně jsem si jeho kamaráda posouval dál do krku a začal jsem pomalu pohybovat hlavou

Byl jsem nadržený. Hodně nadržený. Tím pádem mi z hlavy vyklouzly všechny stydlivé myšlenky a samozřejmě také školní učivo, které do mě Kuroko dneska dostal. Plně jsem se nechal pohltit jeho dokonalými rtíky.

Hned potom, co jsem si našel tempo, jsem začal zrychlovat.
Snažil jsem se Kagamimu způsobit možná co největší slast.
Nejspíše se mi to i dařilo, protože z Kagamiho úst unikaly první tlumené steny.

Kuroko vypadal velice zkušeně, což mě trochu děsilo, ale nemohl jsem si stěžovat. Se sténáním jsem se mu udělal do pusy. Kuroko se trochu zakuckal a všechno přede mnou spolkl. Vypadal, tak roztomile, a když si vzpomenu na to, jakou slast mi způsoboval... můj kamarád v klíně na to měl stejný názor. Alespoň v něčem je rozumnej.

Otřel jsem si z koutků úst zbytek Kagamiho sperma a vzhlédl jsem do jeho červených očí.
Kagami se ke mně najednou rychle sehnul a políbil mě dlouze a dravě. Jeho silné paže se obmotaly kolem mého pasu a vytáhly si mě do klína.
Zadkem jsem zavadil o Kagamiho penis a ten mi slabě zasténal do pusy. Ani jsem se tomu nedivil, když byl opět tvrdý.

PURE YAOIKde žijí příběhy. Začni objevovat