Virusul

16 4 2
                                    

Dupa multe cautari  , in zadar ... Nu au gasit-o...

S-au facut cercetari dar tot nimic ,iar dupa o perioada scurta de timp o mama si doi copii au venit la politie si au spus ca dintr-o cladire se auzeau tipete si fratele ei, Jack s-a dus sa verifice si nu a mai iesit...

Politia a chemat intariri si au pornit spre locul indicat de acea femeie , dar totul era pustiu... Era chiar ciudat . Au intrat inarmati si au cautat prin toata cladirea . Peste tot era doar sange , si ramasite de oameni .... 

Dintr-o data dintr-o camera se auzeau niste zgomote , iar atunci cand au intrat au gasit-o pe fata si inca doua persoane care erau la fel ca ea ... Atunci politistii au ramas ingroziti , muscatura fetei era fatala , raspandea un  virus care il transforma pe cel muscat la fel ca ea... 

Toti erau socati si nu stiau ce sa faca , pe unde s-o apuce , erau debusolati... Cei trei se napustisera asupra lor dar acestia au impuscat in gol iar  acestia s-au speriat si au sarit pe geam... Au fugit in urma lor dar ii pierdusera .... Era prea tarziu... Toti s-au intors la sectie si au ramas acolo pregatiti pentru orice...

Dar totul a ramas un mister nedeslusit pentru ei ... Fata s-a lovit la cap si credea ca este varcolac, muscatura de ce era fatala? Ceva nu se lega , este ceva putred la mijloc...



Fata vârcolacUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum