פרק שלישי

141 14 9
                                    

אניטה

הוא הקריב את פיו לאוזני ושאל ״את באה לפה הרבה?״ ,אמרתי לכם כבר-הערס המקומי.

כאילו.. לפחות תלמד להתחיל עם בחורה בדרך נורמלית.

חייכתי לעברו חיוך ולחשתי לאוזנו, ״אבא שלי גנן, וזה כאב כשנפלתי מגן עדן.״ ,צחקתי והוא חייך ואמר ״קשה להשגה?״.

עניתי לו בערמומיות ״את זה תצטרך לבדוק״ ,הסתובבתי והלכתי משם, לפתע הוא משך אותי לאחור, אליו.

הוא הצמיד את שפתיו לשפתיי ונישק אותי, אחרי מספר שניות שניסיתי להתנגד פשוט נשאבתי לתוך הנשיקה,הרגשתי מוזר.

אני לא אחת כזאת שמתנשקת עם כל ערס שמתחיל איתה במועדון,
אחריי מספר שניות הוא לחש לי ״אני חושב שקיבלתי את התשובה״ ,ומשך אותי לרקוד איתו, כולי עוד רועדת מהנשיקה ומופתעת מעצמי.

התרחקתי ממנו והתיישבתי ליד קורל.

ראיתי שהוא התקדם לעברי.

לא היה לי כוח למשחקים האלה, התקדמתי לעברו ואמרתי לו ״המועדון הזה מלא בנשים זולות, שחרר ממני.״ ובזמן הזה הסתכלתי לו על העיניים שפשוט נשאבתי לתוכן ואל החיוך הכובש שלו.

הוא חייך ומשך אותי לרקוד.

חמישי סיוט כמו שכבר אמרתי.

״אני שמה לב שאתה לא רגיל שמסרבים לך, הא?״ ,אני שואלת וזזה מידיו הקרות שמחזיקות אותי חזק.

הוא בטוח היה מסטול, הוא חייך אליי ורקד.

ללא ספק החמישי הכי גרוע שהיה לי!

אלמוג

״את באה לפה הרבה?״
שאלתי אותה, ישן אבל תמיד עובד.

היא ענתה לי בחיוך ״אבא שלי גנן וכן זה כאב כשנפלתי מגן עדן״ היא צחקה וחייכתי אליה,
משחקת לי אותה קשה להשגה ? עוד נראה בקשר לזה.

״קשה להשגה?״ ,שאלתי והיא ענתה ״את זה תצטרך לבדוק״ , אמרה והסתובבה.

משכתי אותה אליי והצמדתי את שפתייה לשפתיי, הרגשתי מלך באותו הרגע, זו לא עוד סתם נשיקה, זה היה לי מיוחד, אבל על מי אני עובד? מחר אני כבר לא אזכור איך קוראים לה.

אחריי ששפתינו נפרדות אמרתי לה בלעג, ״אני חושב שקיבלתי את התשובה״ ומשכתי אותה לרקוד איתי, היא הייתה קרה, לא כמו שאר הבנות שבמועדון, היא הייתה מיוחדת. היא הלכה, ואני הלכתי לשירותים, הקאתי את כל האלכוהול ששתיתי.

חזרתי למודעות מלאה, הלכתי לחפש אותה והיא פשוט בלטה לעיניי, היא ישבה עם חברה שלה והתקדמתי לעברה, היא אמרה לי משפט שלא כל כך הקשבתי, הסתכלתי עלייה, כמה שהיא יפה, על העיניים שלה.

חייכתי לעברה ורקדתי איתה .

ללא ספק החמישי הכי טוב שהיה לי .

מפחד להתאהב Where stories live. Discover now