Capítol 1: Al cinema

12 1 0
                                    

L'endema em vaig desperta molt aviat, per un whatsapp de la Natalia, eren les 09:00.

Conversa de WhatsApp:
Natalia:
« Hola Anna 😜❤»
«Vols venir a casa meva??»
Anna:
«Holiss❤»
«Valee! Vinc en 10 minuts.😘»
Natalia:
«Okiss!»

Em vaig aixecar, em vaig dutxar súper ràpid, vaig baixar a esmorzar i em vaig vestir. Em vaig posar uns texans amb botins i una blusa de quadres rojos. Vaig arribar a casa de la Natalia, vaig trucar al timbre i em va obrir.

-Anem al cine??-
-A vale, d'acord; però no porto diners...-
-Tranquila, convido jo!-

Vam sortir de casa, i ens vam anar al cinema.
Estavem a la fila elegint la peli que mirarem, al final vam elegir "El club dels incompresos".
Vam pagar les crispetes i la beguda i vam anar fins la sala 7. Ens vam assentar i vam esperar a que fiquessin la pelicula. I abans que comences la peli 2 nois passen per davant nostre.
Pero com va començar la peli ens vam oblidar. Quan es va acabar la pelicula van obrir els llums i els nois van cridar:

-Anna, Natalia! Que hi feu per aqui??-
- Arnau, Gerard! Res... Haviem quedat per anar al cine les dos.-
-Voleu que quedem tots quatre a berenar??-
-Sii, d'acord!!-

Tots quatre vam anar a la cafeteria del costat del cinema, jo i l'Arnau ens vam assentar junts i en Miquel i la Natalia, tambe. L'Arnau em va dir en veu baixa que si volia que despres anessim a casa d'ell que estudiariem per a l'examen de fisica i quimica del dilluns; jo li vaig dir que si. Ens vam estar mes d'una hora a la cafeteria. Van pagar en Miquel i l'Arnau. L'Arnau es va girar  va agafar-li la mà a l'Anna i s'en van anar de la cafeteria. A la cantonada de la cafeteria l'Arnau tenia la moto aparcada; l'Arnau es va ficar el casc i va montar a la moto, però l'Anna es va quedar quieta i mirant a l'Arnau li va dir:- I el meu casc??-
L'Arnau se la va quedar mirant i es va treure el casc, li va donar a l'Anna, ella s'el va ficar i va montar a  la moto, es va agafar fort a la seva cintura i s'en van anar. Quan van arribar, a casa l'Arnau, no hi havia ningu.
- Sort que he agafat les claus de casa!!-
L'Arnau i l'Anna van entrar a la casa. S'en van anar els dos a la habitació, l'Anna es va sentar al llit, mentre esperava a l'Arnau a que encengues l'ordenador. Quan ja estava ences l'Anna va anar corrents a sentar-se a la cadira, l'Arnau la va mirar i s'en va anar a la cuina  a buscar una cadira. Una vegada els dos sentats, van començar a dialogar.

-Em de fer un treball sobre qualsevol malaltia.-
-D'acord, quina elegim??-
-Càncer?-
-Vale.-

L'Arnau i l'Anna van buscar informaciò a i al final ho van acabar.
Eren casi les 20:00, i l'Arnau li va proposar a l'Anna de quedar-se a sopar; l'Anna va trucar a la seva mare per a dirli i li va dir que si. Despres de sopar van volguer mirar una peli, van mirar la de Avatar.
Quan es va acabar la pelicula l'Anna estava dormint, la mare de l'Arnau va trucar a la mare de l'Anna dient-li que s'havia quedat dormida i que es quedava a dormir. La Júlia li va dir que vale.
L'Arnau va agafar a l'Anna en braços i se la va endur a la seva habitació, la va estirar al llit i li va donar un petò al front ell va tenir que dormir al sofà.

    Al dia següent l'Anna es va despertar va baixar les escales, va veure a l'Arnau i va cridar. Va anar corrents cap a ell i es van abraçar.

-Bon dia!!-
-Bon dia.-
-Has dormit al sofà??-
-Si.-
-Pobret...-

L'Anna li va donar un petó a la galta. Mentre baixava la Sofia.
Es van saludar tots tres.

-Eii, anem al parc?? Amb la bici...- Va proposar l'Arnau.
-Si, d'acord-

L'Anna va agafar la Bmx i l'Arnau va agafar l'Skate.
Mentre anaven en l'Skate i la Bmx l'Arnau va dirli a l'Anna que fara un salt en l'Skate.
L'Arnau va fer el salt i va caure, l'Anna es va tapar la boca i va anar corrents fins a ell...
Estava plorant, estirat al terra, inmòvil, l'Anna va agafar el seu movil i va trucar a l'ambulancia, va tardar 5 minuts en arribar l'ambulancia, van ficar a l'Arnau en una llitera i se'l van endur a dins de l'ambulancia.
L'Anna i la mare de l'Arnau, es van mirar, i van decidir anar amb l'ambulancia.
Quan ja estaven a l'hospital van ingressar a l'Arnau. L'Anna i la mare de l'Arnau van anar a recepció.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 06, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Una Nova Vida...Where stories live. Discover now