50% last Morgen

148 10 3
                                    

Új paradigmánk.


Ez lesz első rész, átütő, meghökkentő és megragadó. Szívfacsarás várható, még nem tudjuk mikor. Ketten vagyunk, amolyan duo meg a hullámzás. 

Ez egy átgondolt koncepció. Ne hasson meg, hogy tényleg kibaszottul hajnal van. Mondanék valami szépet, de.

Szóval remélem érzed a hajnalt, a sötét borongós leghidegebb pontot, amikor még pisilni sincs sok kedved a sarki bokorban. Pedig fiam, ez extázis. Élmény, luxus, la fiesta. 
Igyál fényt, és dideregj dermedten duzzadt derekad körül. 

DILEMMA

Fogyasztása egy fél áldozati kecske,  két marék szecsuani pétisó és egy volt legjobb barát társaságában ajánlott.

Exodus és kecsketej. Nem élünk klisékkel, eredetiségünket megirigyli a média. A média rossz, pedig mi vagyunk, pedig mi is tudjuk, hogy az atomprogram és a hírnév, mindössze 11 perc.

Coelho a spiritállatom, lelki békémet a biotechUSA támogatta, aztán elfogyott a por. Többlet maradt, de én nem lettem több. 

Nincs szar életem, csak azt kívánom, hogy egy általam személyesen nem ismert, eredetileg két nőből álló, férfi meleg pár alkossa a családom.

Őszintén igazán, tudni lehet, hajnal kettőkor ki is vagy. Én véletlen egyszer rájöttem, de elmúlt a pillanat és maradtam én, meg egy kiszáradt pohárnyi fél presszó. Három lépés, és lehettem volna gladiátor. Vagy aligátor. Ez innentől csak a tök és tövek kérdése, tök mindegy. 

Kedvencem a mainstream underground. Említettem, hogy elvont vagyok?

ÁJ LÁV BLEK. WI ÁR TRÚ BLEKHEDS. WI LÁJK TO DO BLEK STÁF. WI ÁR JOR ENEMÍZ. WI ÁR, JU ÁR. SZŐ DÍP. 

Lassan felkel a nap, mi meg lebukunk, vagyis megesik, hogy napszél fojtja a szemünk és csak egyszerűen megunjuk. Azt mondjuk valaki állítsa meg a világot, ki akarunk szállni, de mi is tudjuk, hogy ez nem ilyen egyszerű, mert nem eredeti, mert ha az lenne, már rég kiszállt volna a sarkvidéki majmok klánjának egyike. Vattafák. 

Tartsd meg a távot. Különben nem lesz elég az alkímia se, eltűnsz a ninja körök nintendo halmazában,  elmegy a vonat és csak az ic helyjegy marad, kimosva a gatyádban. 

Szerinte a narancslé spirituális szempontból nem elhanyagolható. Szerintem se. Mikor kicsi voltam hánytam tőle, akárcsak most a spiritualitástól. 

Tegnap, ami amúgy tegnapelőtt volt, ittunk vodkás koktélt vodka nélkül.

A pezsgő jó volt, meg a Dodi segge is. Az mondjuk mindig jó. 
Józanok vagyunk, de mit ér ez, ha azt se tudjuk, hogy a részeg mit érez, egyedi rímek helyet, legyen itt 031. és Tej..

Simon Márton a lelkipásztorom és velem együtt legel Oravecz Nóra, mert hiába hagyta el az országot, az ország nem az övé, ahogy a hatalom sem. Nem tudjuk ki legyen, aki áldott. De ha te már áldoztál, akkor tettél valamit, azért, hogy fényesebb európai gyökereid meglátszanak, szomorú szíveink tükrében. 

20 deka párizsi akciózva van a spárban, ideje sietni és tenni valamit. Ő azt mondja, csodálatos. 

Húsztizenhat. 

A hajó nem süllyedt el.

Nincs ember a vízben,

Segítség!

Napok óta nem válaszolok magamnak. Hála Istennek.

Ha Jackson Wang meleg lenne, igazán boldog lennék. Egyrészt, mert én tudom, hogy tökéletes párja lenne Marknak, másrészt pedig, mindig boldogsággal tölt el, hogy valaki rájön, hogy más. Olyankor nem érzem magam egyedül, hogy csak én vagyok kint a buborékból, és csak én nem repülök fekete szappanbuborékokban, amik legalább akkorák, mint egy apróbb egyvelege kardashianék bármelyik szépségének, na meg Nicki Minajnak. Tudjátok, mire gondolok. Biztos nehéz lehet, mint az elefánt a porcelánboltban. 

Nehéz nagy fenékkel kifinomult nőként mutatkozni. Ez csak egyszerűen abszurd szimbolika, amolyan biztató sirató.
Hajrá szivárványgyermekek, mindenki értetek, ti meg magatokért. Úgy minden egyszerűbb. 

+ Légyszi valamilyen formában örökítsétek meg az életeteket, mert azért. Na.

Kezd lelkiismeret furdalásom lenni, mert nem írok. Szart se. Semmit. Írok valami shittalkot. Írhatnék, arról, hogy milyen a szabad szoptatásért küzdeni, feldugni magamnak 100 tampont egyszerre vagy hogy milyen az, ha a legjobb barátunk, az apánk, a szomszéd Bözsi néni meg a tulajdon hörcsögünk coming out-ol nekünk ugyan azon a napon. 

Biztató. Ez az új versem, kérlek hallgassátok meg. Ha meglepődnétek, hogy nem rymel, nos nem is kell neki. Ez egy szabad vers. Annak az esélye, hogy egy önjelölt költő ilyen formában ír, egészen nagy. Majdnem 100, csak kicsivel kevesebb. Bár ez relatív. MI nem.

Szóval ring a hajó, énekel a komornyik
A teraszon állok és jövök hozzád
Megbotlik a bokám egyenesen a lábfejemben
A korlát reccsen és a komornyik csak azt mondja

Gyerünk fiam, ennél már csak rosszabb sem lehet. 

Hát jobb sem. 

Szóval a szabad versek lényege, hogy nem rímel, de mondandód van, vagy nincs. De szabad, mint te, amikor nem kell szarnod és kész a házid. Vagy elveszett szabadúszó vagy, akinek a nagyi küldi a rétest, dugi húszasokba csomagolva. Csak hogy a barátnőd se vegye észre a ledkijelzőn. 
Létezik egyáltalán? 

A helyesírás eltörlését szeretném belevonni az új dadaizmusom kötelességeibe, így a szabad verselést folytatva szeretném elmondani a legújabb versem címét. Lap rág ablak kirakat. 
Ez egy mélyenszántó traktor könyörgése, óda a faggyúmirigyekhez és az ízületi panaszok védőszentjeihez írt tiszteletbeszéd. Kérlek hallgassátok figyelemmel, hogy beleadhassak mindent, kérlek segítsétek a munkám, hogy a legjobbat nyújthassam. Fájting írólány, fájting mi! 

Továbbra sincs ötletem.
Do Kyungsoo. Sátor. Félig megcsócsált kiflicsücsök. Zombi-apokalipszis. Fekete retek. BDSM. Kandalló. Húsvéti nyuszi. Egy ládányi bébigepárd. Alkesz szomszéd. 
Ezeket a szavakat használva fogom megírni életem művét, egy fanfiksönt, ami minden eddigi rajongói képzelgést és álmot felülmúl. Drámai és realisztikus lesz. Egy futurisztikus-misztikus-gasztro-pornográf thriller. Továbbá romantikus elemeket is tervezek bele, hogy teljes legyen a kép. 

Nem vagyok fáradt, csak kimerült. 

És igen, most nagyon kiveszem a részem az írásból, mert hűha már csak alig kell pár száz szó.

Donut forget: LILITŐL MEGKÉRDEZNI, HOGY KI A KEDVENC ESTI KORNÉL TAGJA. ((fanfic-terveket szövünk épp - és ja, ez megint csak jól átgondolt és felnőttes dolog.))

900-ig meg se állok. RUNRUNRUN *random koreai szöveg* RUNRUNRUN
Éccaka van. :'c Csak három szó.

Ez lesz az a szöveg, amire nem leszünk büszkék, apáink nem ezért termékenyítették meg anyáinkat, és nem ezért szoptunk szar ízű tejet megfáradt csecsbimbajukból. Egyszerűen el van ez cseszve az elejétől. Onnantól kezdve, hogy éjszaka volt és hajnal lett, és már az 50% is elmúlt. 

Ez most tényleg az utolsó, a legvége, egy rövid utazásnak, hogy ha igazán nem akarom, hogy bármennyire is a saját szavaimmal éljek, szóval ez az utolsó, a last, de mégse Morgen, es ist nur eine klenie Teile des Abends, oder etwas sowas. 

Annak az esélye, hogy az ember szarul jön ki a dolgokból, meglehetősen nagy. 

~VÉGE~


don't call me a monsterWhere stories live. Discover now