nine

470 65 8
                                    

Hesabını kapadın, endişelendim. Gerçekten endişelendim.

Bana hesabını geri açtığın zaman hoşlandığın kişinin neden kapattığını sorduğunu söyledin. Bir kızdan hoşlanıyorsun. Şansımın sıfır olduğunu biliyordum. O gece kız olmayı diledim ki ben bir erkek olmaktan gayet memnun biriydim Jungkook.

Senden hoşlanıyorum.

Okuduğum bir kitapta önemli olanın olmayan değil de olabilecek ihtimaller olduğu yazıyordu.

Olmayan şey benden hoşlanabilmene dair umutlarım iken olabilecek ihtimal ise arkadaş olmamızdı.

Bu yüzden elimdeki önemli şeylere tutundum. Arkadaş olma ihtimalimize sıkıca tutundum.

Önemli şeyler oldu, olabilecek bir ihtimal adına.

Telefon numaranı verdin. Benimle yazıştın ve erken cevap verdin. Kestirip atmadın. Yatarken iyi geceler diledin.

En önemlisi, bana sesini kaydedip attın.

Senden şu şarkıyı söylemeni istedim, söyledin. Senden o şarkıyı söylemeni istedim, söyledin. Senden bu şarkıyı söylemeni istedim, söyledin.

Tamam biliyorum senin için gayet normal bir şey, evet farkındayım.

Yine de benim özel hissetmeme neden oldun. Kendinden utanman gerek. Nefret ettiğini söylediğin birini özel hissettiriyorsun Jungkook.

Sesin ilk başta sert geldi. Sonra böyle düşündüğüm için pişman oldum.

Bana "Love is Not Over" söyledin, yemin ederim o şarkıyı daha çok sevdiğimi hissettim.

Good Night||JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin