Cea mai proasta zi

33 5 0
                                    

D-Ce crezi ca faci?
C-Ce a fac ...ma uit la film !
D-Da, de ce m-ai apucat de mana ??
C-S-a intamplat ceva ??
D-Pai noi suntem doar prieteni si atat .
C-Deocamdata .
Ma uit urat la el si îi dau drumul la mana .King se agita foarte tare iar eu îl iau in brate .Era obisnuit cu Juno . Eu ma stradui sa nu adorm in timpul filmului deoarece nu vroiam sa vaman la el peste noapte . Intr-un sfarsit se termina si filmul imi iau la revedere de la el si o sun pe Bianca sa vina sa ma ia cu masina .
*Convorbire telefonica *
D-Bianca ...poti veni sa ma iei si pe mine cu masina ?
B-Da unde esti ?
D- Sunt in fata casei lui Cale !
B-Ce?? Eu nu stiu unde sta .
Cale vine in momentul ala si ili ia telefonul din mana si inchide convorbirea . Eu ma uit dubios la el .Iar King incepe sa latre .
D-De ce ai facut asta ?
C-Te pot duce eu cu masina .
D-Bine ,dar te-am intrebat de ce ai facut asta ?? *ton nervos *
C-Vroiam sa te duc eu !
Mi-am dat ochii peste cap iar el a scos masina din garaj . Mi-a deschis usa si am intrat . Dupa 30 de min am ajuns in fata casei mele . Eu color din masina îl multumesc si dau sa intru in casa cu King .
C-Hei ...ai o casa frumoasa .
D-Mersi .
Deja incepuse sa ma scoata din minti ...dupa ce mi-a facut ...am inceput sa ma rastesc .
D-Ia auzi aici mai baietel cine te crezi tu ? La petrecere ai facut o mare prostie ..te-am iertat ca erai beat .Bun ai mai comis-o odata cand eram in parc si Juno s-a despartit de mine din cauza ca tu ai pus mana pe talia mea fix cand a venit el . M-ai apucat de mana in timpu filmului .Acum nu ma lasi sa intru in casa ca ma tii de vorba.
De ce faci toate astea ia zi ?
C-Scuze ..nu am vrut ...te plac mult !
D-Ti-ai cerut scuze de prea multe ori .
Sa ma lasi in pace ai inteles ?
Îi închid usa in nas ,intru in casa si incep sa plang *De ce mi se intampla mie toate astea ??* King se aseaza langa mine si incepe sa "planga" si el .Aud ca bate cineva la usa . Era Bia . I-am deschis si am poftit-o in casa.
B-Ce s-a intamplat ?? De ce plangi ??
Si de ce erai acasa la Cale ?
D-Pai plang deoarece mai stii cand eram la oetrecere si am disparut ?
B-Da
D-Ma trasese Cale de mana si m-a dus intr-un loc mai retras de petrecere si a inceout sa ma sarute ..era beat .Apoi stii ca tu nu ai vrut azi sa iesi cu mine si cu baietii ...pai Urs si Sorin s-au dus la Sorin acasa si sa ia nush ce ..Iar fix cand au venit ei el mi-a pus mana pe talie si Juno s-a despartit . Eram la el asaca sa vedem un film si deodata m-a apucat de mana plus ca mi-a inchis telefonu cand vorbeam cu tine ,ca vezi Doamne ca vroia el sa ma duca acasa si dupa cand am ajuns nu m-a lasat sa intru in casa ca vroia sa ma tina de vorba .
B-Doamneee ce prost ...saraca de tine !!
M-a luat in brate pana m-a calmat apoi a plecat acasa . Eu am ramas singura fara nimeni doar cu King .M-am schimbat si m-am asezat in pat si King langa mine ,l-am luat in brate si am adormit .

M-am schimbat si m-am asezat in pat si King langa mine ,l-am luat in brate si am adormit

Oops! Questa immagine non segue le nostre linee guida sui contenuti. Per continuare la pubblicazione, provare a rimuoverlo o caricare un altro.
Dreams come true Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora