-Natalia !!!!!!! -zawołała oburzona mama !
-Słucham mamo ? Coś się stało - zapytałam ..
-Tak gdzie masz moje dokumenty !? -oburzona patrzyła na mnie jakbym była jej wrogiem ..
-Ale Mamuś przecież wczoraj włożyłas je do szafki ... :) - odparlam na oburzenie matki
-Dobra idź już - powiedziała ozięble ...
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Ponieważ rodzice nie pozwalali mi jeść z lodówki postanowiłam sobie zarobić na jedzenie .... pracowałam w sklepie .... zmywalam podłogi sprzątajam , układałam itp.... pracowałam nawet do 22 :00 a dopiero potentatami odrabialam pracę domową ... myślę , że dobrze się ucze ....
******************************
Dziś są moje urodziny ale oczywiście rodzice co zrobili uderzyli mnie za to że im przypomnialam wiedziałam nie nawidze ich....postanowiłam przenocować u mojej chłopaka Roberta ...
-Hej
Robert : Hej kochanie co jest?
-Mogę u ciebie przenocować?
Robert : Spoko właśnie po ciebie wychodziłem mam dla cb niespodziankę :)
-Hm... nie mg się doczekać ! :*
*****************************
Spakowalam niezbędne ubrania i wyszłam zobaczyłam Roberta że niesie pięknego szczeniaka rasy owczarek niemiecki kocham je ♥
-Proszę to dla ciebie Sto lat kotku ! ♡♡♡
-Dziękuję jest cudowny jak go nazwiemy?
-Hm....chyba ty teraz szczeniaka jest twój ♥
-Może Leo *,* !
-Cudownie :**
Znowu rodzice?
-Uderzyli mnie ....
Co?!
-t..a..k..a prawda ....
Co za idioci ....chodźmy do mnie na chatę ..
Wziął mnie za rękę i poszliśmy z Leosiem ♥U niego w domu czułam się bezpiecznie ... nikt tam nie krzyczał na mnie nie bił.....
Od teraz mam cudownego psa , chłopaka ♥ ... ale rodziców ...żal mówić , pisać .... czemu oni mnie nie kochają co ją zrobiłam .... czuje się czasami jak smiec ... ale daje radę
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Minęły 5 miesięcy od kąt mieszkam u Roberta .... Leo zrobił się większy i piękniejszy byl bardzo ostrym psem dla innych ... lubił tylko tych których znał i bardzo dobrze !Bardzo lubi bawić się z dziećmi ... jest cudownym psem postanowiłam , że przeprowadzenie się do nowego mieszkania ktore wynajmuje z Robertem , ale muszę wtedy zabrać rzeczy z domu.... wzięłam Leonarda i poszłam po walizki ...
******************************
W domu ojciec oburzeny , że wchodze do domu z psem komnął szczekajacego psa ! Nagle zobaczyłam jak Leo krawi poglaskalam go i pozwoliłam zrobić krzywdę ojcu !
Leo ugryzł go w rękę ojciec strasznie krawil ... ale nie było mi go żal ! Sam mnie potrafił skopac do krwi a teraz bynajmniej mam obrońcę ! Zabrałam walizki z pokoju i wyszłam po powrocie do wynajętego mieszkania rozpakowalam swoje rzeczy i poszłam z moim przyjacielem do weterynarza okazało się że pozbył się dużo krwi i musi zostać na obserwacji zmartwilo mnie to ale to wszystko dla jego dobra :)NA POCZĄTEK TYLKO TYLE ZAPRASZAM DO CZYTANIA ! :))
CZYTASZ
,,Mój pies Leo"
Short StoryMam na imię Anna mam 15 lat ...moi rodzice to Rosalie i Mike Whestionowie nie kochają mnie wyludzaja ode mnie wszystko ....nie czuje się jak bym miała rodziców jak bym była kochana .... pewnego dnia w moje urodziny 22lutego Dostałam psa o którym...