Son Bölüüüüüüm!!!!!!!!

39 1 0
                                    

Merhaba Arkadaşlar! Bu Bölüm Picture bookumun SON BÖLÜMÜ ve ben gerçekten çildiriyorum şuanda onun için bu Son bölümün biraz Crazy olabilir😃 Neyse öncelikle hepinize tekker tekker Teşekür etmek istiyorum bu kadar Bölüme kadar bölümlerimi Oyladiğniz için Yorum atiğniz için gerçekten Siz siz bu kadar bölüm yazmaya hiç umut bana gelmezdi yane bu kadara kadar geldiğmiz tek sizin sayenizde oldu! Şimdilik bir Bakici sayisina bakdiğim zaman yine bir Şok geçiriyorum 11,2 K 😱 Arkadaşlar tek Oha diye biliyorum bu o kadar bir büyük sayiki Picture bookumu 1 Yildir yapiyorum ve 1 Yil içerisinde bu kadar Kitapima bakan insanlar olacağnı Hayalimde bilen düşünemezdim yane gerçekten çok Tşk😄 Şimdi de en aci yere yane Sona gelelim Picture bookumu yapmak bana çok Eğlenceli geliyordu ve her yeni sayfayi seve seve yapiyordum açikcasi ben bilen biraz üzülüyorum artik bitecek diye ama bence Yüz sayfa yeterince bir Picture book için onun için tek söyleye bileceğim Yeni Kitapa da burada gibi çok eğlenceli ve Iyi fikirlerle başlangiç yapacam yane yeni Kitapa sevine bilirsinz bence çok Güzel bir Kitap olacak ama neyse bu başka bir konu! Burada da işte sonuncu Picture book bölümüm biter umarim şimdiye kadar bu Kitap size eğlenceli gelmişdir!

O zaman yeni Kitapim da Görüşmek üzere Bye💓

PS: Multiyi kendim yaptim umarim beğenirsiniz!

Picture bookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin