MIA SUMMER
Tiával éppen tévét néztünk a nappaliban,mikor anyáék leültek mellénk a kanapéra,és elkezdtek beszélni.
-Lányok! Apátokkal hosszas beszélgetést folytattunk és arra a döntésre jutottunk, hogy egy veletek egyidős (16 éves) fiút fogunk örökbe fogadni-
Erre a mondatra mindketten lefagytunk. Tia álla szerintem a padlót verte.
-És arra nem gondoltatok,hogy mi is itt vagyunk és lányból vagyunk?- Mondta jogos felháborodással Tia.
-Igaza van. És,ha nyomulni fog?- Csatlakoztam én is.Apáék csöndben hallgatták a beszédünket,majd anya megszólalt.
-Lányok, hiába ellenkeztek. Már megvan az is,hogy mi a neve.-
-Na hadd haljuk- Mondtuk egyszerre Tiával.
-Niall James Horan- Mondta apa.
Hmm.... Niall James Horan. Megyek,rá guglizok (XD Cinti. Gugli).
-Rendben. Látom nem tudunk ellene tenni. Megyek letusolok- Mondtam,majd leléptem. Bementem a szobámba,kerestem fehérneműt és pizsit(ami nálam egy bő pólóból és bugyiból áll),majd mentem fürödni. Amikor készen lettem, leültem az ágyamba és rámentem facebookra. Beírtam a keresőbe a fiú nevét és az első pont ő volt,mivel csak egyetlen Niall James Horan volt. Rákattintottam és egyszóval aztaaa.
Ez a srác nagyon helyes. Szólok Tiának. Kimentem az ajtón egyenesen le a nappaliba. Tia még mindig ott ült a kanapén és valami idióta sorozatot nézett.
- Tia jössz egy kicsit péeles?
-De megy a sorozatommmm- Most olyan volt,mint egy 5 éves,aki nem kap cukorkát.
- Niallról van szó- Mondtam neki, hátha feladja. És hát bevált.
-Na jó-*******
- Hát nem a leghelyesebb- Mondta Tia.
-Hmm... Nem baj. Akkor marad nekem- nevettem fel.
- De Mia ne felejtsd el,hogy a ,,testvérünk" lesz.- Mutatott macskakörmöket a levegőbe Tia.
-tudom,tudom de attól még helyes nem?-
-talán- Mondta Tia.Már kezdtem volna kioktatni Tiát,hogy Niall igen is helyes, de valaki kopogott az ajtómon. Apa volt az.
-Sziasztok lányok,de jó,hogy mindketten itt vagytok!-
Gyorsan kiléptem a facebook profiljából. Még a végén azt hinné,hogy kémkedünk szegény után.
-Tehát Niallról szeretnék nektek beszélni.- Hurrá jól kezdődik.
-Igen apa?- Mondjuk egyszerre Tiával.
- Niallt holnap Délután hozzuk haza és szeretnénk,ha kedvesek lennétek hozzá. Jut eszembe. Osztálytársak lesztek-
- Rendben apa.- Mondtuk ismét egyszerre Tiával.
- Most menjetek aludni,holnap legyetek csinosak. Jó éjt lányok.- kacsintott egyet és mosolyogva kiment. Tiával még beszélgettünk egy kicsit,aztán átment a szobájába, én meg elaludtam.
VOCÊ ESTÁ LENDO
A Mostoha Bátyám (N.J.H and H.E.S Fanfiction Hun)
FanficMia és Tia Summer átlagos testvéri életet élnek,de a szüleik azzal az ötlettel állnak elő,hogy rájuk fér egy fiú testvér. Vajon a lányoknak tetszeni fog az ötlet? Vajon a fiú nem is olyan szent amilyennek gondolják? Ha érdekel titeket a lányok és a...