Marka už pustili z nemocnice a jeden z doktorů mu doporučil aby zkusil nějakou odvykačku. Marek si přes internet našel odvykačku, na kterou přišel hned jak mohl. Tato odvykačka fungovala jako tábor, dlouhý tábor, který trval 1 rok. Samozřejmě podepsal podmínky, aby nedošlo k problémům kdyby ho to neodnaucilo pit. Za pár dni už seděl v autobuse s dalšími 6 alkoholiky. Pro Marka to byl náročný způsob. 7 měsíců to zvládal ale pak už měl chuť na alkohol, jelikož si jako dospělí mohli dělat co chtějí, museli jim Pořadatele vzít peníze, aby si nemohli koupit alkohol ve městě. Marek s Petrem který byl nejmladší účastník chtěli sehnat peníze, krádeží. Každý den kdy byla možnost jít ven z chat ukradli priblizne 200, ktere pak hned propili. Z přechodu 9 na 10. měsíc se Markovi zadarilo a okradl stařenku o peněženku ve ktere byly 2000, opili s Petrem tak ze na to pořadatele přišli a vyhostili je z odvykacího tábora, táborů od teto organizace bylo a více a byly naplánovany aby se alkoholici nesetkali s vylecenymi. Bohužel Marek s Petrem musel další den odvést autobus který přijel na misto odjezdu jiných alkoholiků. Jeden z nich přišel za Markem a rika, zachrání mě to? Pomáhá to? Marek vytáhl láhev piva z batohu a podal ji neznámému s větou: "bez tohodle to nepřežiješ,,.