]Hakkımda 20 Gerçek[

1.7K 90 108
                                    

Normalde böyle bir bölümü yayınlanmazdım. Bilenler bilir, diğer kitaplarımda vardı. Ama aklıma gelen fikirle yazmaya karar verdim. Okuyan herkesi etiketledim sayın :) Böylece hepiniz kendi kitabınızda ya da panonuzda yazarsınız. Hem ben sizi yakından tanımış olurum hem de yeni kitaplar keşfetmiş olurum. Lütfen yazarken beni etiketlemeyi unutmayın.

Başlayalım!

1. İnsanların dilleri, dinleri, ırkları, cinsel seçimleri gibi şeyler yüzünden yargılanmasından nefret ederim. Ve benim yanımdayken birileri o şekilde hareket edemez.

2. Balık burcunun bütün özelliklerini taşıyorum.

3. İnatçıyımdır. Hem de çok fazla.

4. 'Erkek gibi kız' tanımının canlı haliyim. Çünkü 4 erkek kardeşim var.

5. Tırnağı kırılsa ağlayacak kızların 'ben erkek reyonundan giyiniyorum bu yüzden erkek gibiyim .s.s' tribine girmesi midemi bulandırıyor. Çünkü ben direkt bizimkilerin t-shirtlerini yürütüyorum jsjdj.

6. 15 yaşındayım ve lise ikiye geçtim.
Ama şunu sormak istiyorum: Siz kitabı okurken kaç yaşında olduğumu düşünüyordunuz?

7. Sporla ilgili en büyük -kişisel olarak- gururum, geçen seneki beden eğitimi öğretmenimizin bana 'Nevriye Yılmaz' demesiydi.

8. Cedi Osman en sevdiğim basketbolculardan biri. Kullanıcı adımın ilham kaynağı. Ayrıca ben Cedi'yi yakışıklılığı sayesinde değil, oynadığı basketbolla tanıdım. Daha Pertevniyal'da oynadığını bilmeyenler 'ayh ben Cedi'nin her şeyini biliyorum' diye ortada geziniyor. Yazık.

9. Gururla söylüyorum ki başörtüm var. Yobaz değilim. Atatürk düşmanı değilim.

10. Üç kulüp takımı benim için çok önemli: Galatasaray, Bayern München ve Barcelona.

11. Milli takım ve Galatasaray için ne kadar ağladığımı bir ben bilirim. Hatta geçen sezonki kötü gidişat hakkında yorumları izlerken babam beni zor sakinleştirmişti. *Balık burcu olduğunu kanıtladı*

12. Çok fazla kitap okurum. Elimden geldiğince, her çeşit. Ama favorilerim bilim kurgu ve tarihi kurgu.

13. Thomas Müller. Başka bir şey yazmaya gerek duymuyorum. Çünkü kelimeler anlatmaya yetmiyor.

14. Çok fazla hayal kurarım. Her an, her dakika.

15. Fenerbahçe Erkek Basketbol Takımı bir harika. Galatasaraylı olabilirim ama samimiyetle söylüyorum ki gelmiş geçmiş en iyilerden.

16. Özellikle basketbolda benim için altyapı çok önemli. Oturup altyapı hakkındaki yorumları dinliyorum, haberleri ve projeleri takip ediyorum.

17. Kimseyi sevmek zorunda değilsiniz. Ama saygı duymak zorundasınız.

18. Bütün renkleri severim.

19. En sevdiğim şarkıcı, Enrique Iglesias.

20. Gözlüklerim var. Nolet olsun miyop olmak.

Eh, benden bu kadar jdsjjs.

Unutmadan; kitap 3K'yı geçti.

Bu inanılmaz!

Okuyup bana bir şans veren herkese teşekkürler.

Umarım beni mutlu ettiğiniz gibi siz de mutlu olursunuz.

Hak etmediğim bu ilgi için tekrar ve tekrar çok teşekkür ederim.

Yeni bölüme kadar sağlıcakla kalın.

Milli Takım || WhatsAppHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin