Capitolul 1

199 11 0
                                    

Mi-am dat salopeta jos și făcându-mi o notiță mintală că trebuie să arunc "rochia" asta , așa cum a spus Harry. Am rămas complet goală pentru că nu aveam lenjerie intimă pe sub chestia aia și am intrat în duș .

Apa fierbite se prelingea pe pielea mea fină făcându-mă să tresar atunci când îmi derulau amintiri cu părinții și prietenii mei prin fața ochilor . Stăteam sub duș și mă gândeam că nu mai am pe nimeni în viața mea înafară de ciudatul ăsta care m-a scos din închisoare și mi-a oferit un adăpost.

Va trebui să încetez să mă mai gândesc la trecut pentru că îmi fac și mai mult rău și pe deasupra , acum nu mai sunt în închisoare și îmi pot trăi viața exact așa cum vreau . Nu cred că voi mai putea recupera lecțiile pierdute la cursuri pentru că nu am mai trecut de câteva luni pe la școală și trebuie să-mi iau gândul că voi mai ajunge la Oxford pentru că nu mai țin minte nimic din ce am învățat toți anii cât m-am pregătit pentru asta. Se pare că într-o jumătate de an , viața unui om se poate schimba radical .

Am ieșit din duș și ... Dumnezeule ! O să prețuiesc apa de acum în colo ...m-am îmbrăcat cu tricoul pe care mi l-a lăsat Harry pe raft . Cred că este tricoul pe care l-a purtat azi pentru că mirosea numai a tutun și parfumul lui . Nu m-ar fi deranjat dacă mi-ar fi dat unul curat dar mă mulțumesc și cu ăsta având în vedere că nu am nimic de îmbrăcat .

Am luat salopeta să o arunc la gunoi și am coborât scările până în living . Acolo era Harry stând pe canapea butonând la telecomandă , probabil indecis pe ce program să se uite . Era așa sexy cu părul ușor dat pe spate , maieul lui alb scotându-i tatuajele nenumărate de pe mâinile și pieptul lui. Am putut vedea că pe piept avea 2 rândunele , pe mâna stângă având 3 cuie , un trandafir și alte câteva tatuaje , cred că la fel de frumoase , pe care nu le-am putut vedea. Era îmbrăcat cu niște pantaloni negri strâmți pe picioarele lui lungi și era încălțat cu niște teneși All Star total negrii . 

Arată superb !

M-am așezat și eu ușor lângă el  , trăgâdu-mi geninchii la piept. L-am putut vedeam cu coada ochiului cum se uita în joș și avea un zâmbet uriaș pe fată. La naiba cu mine . Am uitat că nu am lenjerie . Îmi venea să mă pocnesc pentru ce am făcut și aș fi făcut asta dacă nu era el prin preajmă . Mi-am lăsat picioarele în jos repede și uitându-mă rușinată în pământ . Și-a pus degetele lui lungi peste bărbia mea și mi-a întors capul spre el astfel încât să fiu cu fața la el .

Obrajii mei ardeau și pun pariu că deja erau super-roșii  . Un fior îmi traversa în tot corpul atunci când mă uitam în ochii lui și mă topeam sub atingerile lui , iar corpul meu se transforma în gelatină . De ce corpul meu răspundea la atingerile lui și de ce mă simt rușinată și bine în același timp în preajma lui ?! Îmi trebuie răspunsuri la întrebările ăstea cât mai repede .

-Nu trebuie să-ți fie rușine de mine. Îmi spune el și mă sărută pe frunte . Buzele lui erau fierbinți și moi .

-O să te duc să-ți cumperi câte ceva de îmbrăcat .

-De ce ai face asta și de ce ți-ai arunca banii pe mine? Spun eu , tensiunea fiind iar prezentă între noi .

-Păi ar trebui să cred că-ți place să umbli goală ? Zice cu sprâncenele ridicate și un zâmbet enervant .

-Ce? Nu !

-Doar m-am oferit să-ți iau ceva de îmbrăcat sau măcar lenjerie pentru eu cred că vei avea nevoie . Pot simți amuzamentul din vocea lui când spune asta .

-Bine . Voiam să-i spun că sunt extenuată și de abia îmi mai țin ochii deschiși dar nu puteam îndrăzni să-i spun așa că mi-am lăsat capul ușor pe spate , sprijinindu-l de spătarul canapelei și adormin instantaneu .

***

M-am trezit dimineața următoare într-o încăpere întunecată și pe Harry lângă mine care dormea liniștit . Nu voiam să îl trezesc . Îmi plăcea cum ținea brațul lui lung peste talia mea și chiar nu știam de ce îmi plăcea asta ! Oare mă îndrăgosteam dinou ? NU ! Cu siguranța nu e asta . Eu nu mă pot îndrăgosti iarăși .

-Bună dimineața. îmi spune el încet cu vocea răgușită și mă sărută pe ceafă .

Asta e chiar plăcut . Aș vrea să mă trezesc în fiecar dimineață cu semntimentul ăsta de nedescris . În tot timpul cât am fost cu Jace , nu am simțit nimic din ce simt când sunt lângă Harry . Chiar dacă îl cunosc doar de 1 zi , umm , nu știu ce să cred . mă face să simt niște lucruri pe care nu le-am mai simțit până acum în preajma altui băiat . E ceva ciudat la el care mă atrege într-un fel 

-Bună dimineața. Îi răspund eu și când vreau să mă ridic din pat , Harry mă trage înapoi și mă întoarce cu fața spre el ținându-mă de mâini . Îi puteam simți respirația caldă care se izbea de fața mea , iar frunțile noastre erau lipite .

-Unde crezi că pleci ? Mă întreabă pe un ton jos .

-Umm...la baie . Pot merge?

-Cum vrei ! Îmi dă drumul la mâini și mă ridic repede .

M-am uitat în oglinda de la baie și am putut vedea că ochii mei nu mai erau așa umflați ca zilele trecute , părul meu nu mai era așa ciufulit și acum arătam cât de cât ok . Părul meu blond strălucea acum datorită șamponului pe care mi l-a dat Harry ieri înainte să intru la duș . Va trebui să mă vopsesc dinou , dar înainte va trebui să îmi găsesc un job pentru că nu am de gând să îmi cumpere Harry de toate . Oricum , nu cred că ar face asta pentru mine , dar nici nu vreau . Îi datorez deja destul de mulți bani pentru că m-a scos din închisoare . O da , va mai trebui și să-i mulțumesc ( , ) că m-a scos de acolo !

Mi-am dat tricoul jos și am dat drumul la apă în timp ce eu îmi strângeam părul într-un coc în vârful capului astfel încât să nu-l ud . Am auzit clanța scârțâind din cauză că cineva apăsa pe ea și pun pariu că era Harry pentru că nu mai știu pe altcineva să stea în casa asta . Mulțumesc lui Dumnezeu că am încuiat ușa înainte să intru în duș .

 ____________________________________________________________________________

Acesta a fost și capitolul 1 . Sper că v-a plăcut . Lăsați voturi dacă vă place și niște păreri . Am nevoie de părerile voastre , ladies ! 

Kisses** . Mulțumesc celor care îmi citesc povestea . Știu că nu e reușită dar mă străduiesc cât de mult pot .

Devastating past [ H.S. - fan-fiction ]Where stories live. Discover now