Ik werd wakker ik ging naar beneden. ik kreeg een hand op me schouder ik draaide me om. het was jack. "heey ik wou zeggen dat het me spijt van die ene keer met jermine en maxime" "geeft niet" glimlachte ik. hij kreeg ook een glimlach. We gingen op de bank kletsen en was wel gezellig. "ik had je gemist" verluisterde hij in me oor. Zijn lippen kwamen dicht bij mijn lippen. onze lippen raakte elkaar bijna aan. "jayy!!! wat bedoelde je gister" ik ren naar de wc.
Jack pov
"Moest dat nou net nu" "ooh sorry haha. maar ze deed raar gister" ze vertelde me wat ze zei. ik vond vreemd. "ik praat wel met haar" "is goed dankje. ik ga effe snel rondje lopen tot zo" ik zie jayliana met een kiertje van de deur kijken ik lachte ze is weg.Jayliana pov
Ik zuchtte diep. jack kwam naar me toe. "ga zitten" "hoezo" "ga nou maar zitten" ik ging zitten. "waarom ontwijk je hendrika" "umm...."
Me mobiel ging. "ik moet dit opnemen" ik ging opstaan en ging paar stappen naar voren. het was anoniem ik nam op.J:Hallo?..
A:hallo jayliana ik moest ook nog zeggen dat je het niet mag zeggen tegen jack anders gebeurt het zelfde.
J: oh oke is goed
"Wie was dat" "ooh dat was sophie niks bijzonder" ik wou weg lopen. hij stond in een flits voor me. "je gaat nu uitleggen" hij sleurde me weer op de bank. "oke zeg het nu!" Wat moet ik doen. ik keek in zijn ogen en hij in mijne. ik kuste hem en hij sluit zijn ogen. we gingen voorzichtjes uitelkaar. voor ik het wist waren zijn lippen weer op mijne. onze monden gingen open hij pakt me schouder en liet me liggen op de bank. hij lag op me en ging weer met zijn lippen op mijne. de bel ging we schrokken. "ik ga naar boven!!" ik ging naar badkamer ik ging douchen.
Jack pov
ik ging naar deur het was hendrika. "enn..enn waarom deed ze het" "umm er kwam iets tussen" "jack!!! Serieus!!!" "Soryy!!" "Dat deed ze expres sukkel waar is ze?" "ze ging naar boven. ik ga effe wandelen zie je zo" ik ging naar buiten...Hendrika pov
Ik ging naar boven ik wachte voor de deur. ze deed de deur open toen ze me zag probeerde ze de deur weer dicht te krijgen. maar ik was sterker. "je gaat nu vertellen"Jayliana pov
ik zei niks ze pakte me hals en ging tegen de muur aan. "zeg het nu" ik kreeg tranen. nuuu!!! Ik wist niet wat ik moest doen. "als je nu niet verteld dan hoef ik je niet meet te spreken" me tranen werden erger ik kon me niet meer tegen houden. "OKEEE HEB JE NU JE ZIN DAT IK PRAAT. IK DEED HET OM DEZE FAMILIE TE BESCHERMEN EN NU...NU.."Ik ren me kamer in. ik wil niemand kwijt nu is het te laat ik zag yass niet. ik zocht haar ik hoorde haar lachen in een kamer. vast met popen aan spelen ik ging kijken. "heey..ya ya..yass!!" ze draaide zich om er zat bloed om haar mond. ik schrok naar achter hendrika en junior rende naar me toe wat iss..... ze schrokken kaj!!! Yass kwam dichter bij "jij bent zo dom" en ze viel op grond.
Jack prov
Ik liep naar buiten. ik ging richting het park en staarde naar het mooie natuur. naar zwannen Die rond zwemmen vlinders die rond vliegen. de lucht die blauw is. vroeger deed ik dat altijd met saskia. Ik wil zo graag weten wie me vader is. Na een eintje lopen zag ik de buurman met iemand praten. met capuchon op ik verstopte me bij een bosje ik luisterde af."Ze trapt er in ze is echt dom en die gast meestal bij haar jack ofzo ook hinderlijk" "jaa inderdaad" hoor ik die andere gast zeggen. en toen zag ik die andere persoon zijn gezicht. whaaaaaatt......
JE LEEST
In Love With Vampire
VampireOp normaale dag ging ik naar school. Het ging goed maar op een dag kreeg we 2 nieuwe jongens In de klas. En dat veranderde . Want wat nou als elkaar elke dag moeten zien door een reden. maar hun hadden iets te verbergen. en kreeg ook nog geheime br...