Ingrid P.O.VS-a terminat.Astazi a fost ultima zi de teroare.Nu spun ca nu imi place scoala,doar ca acest an a fost dificil.Clasa a opta-a,examene,admiterea la liceu.Din fericire am putin timp liber pe care il ocup cu vizionarea unor vlogg-uri din Romania.Nu pot spune ca nu am preferati,dar sa recunoastem,toti fac o treaba excelenta.
Dintre toti cred ca ii prefer pe fratii Munteanu,dar nici Max nu-mi displace.
Am lasat deoparte toate gandurile si m-am logat pe contul meu de facebook.Cristi tocmai a postat ceva despre un nou "Fan Mail".Aparent e un eveniment organizat de Fanta Romania.Toti vlogg-eri romani vor face Fan Mail-uri in doua zile.
N-ar fi o idee rea sa le trimit si eu ceva.Dar vreau sa fie ceva original.Si inainte de asta,trebuie sa imi conving mama sa imi dea acordul ei de a face asta.Tinand cont ca e avocata e foarte ocupata dar si foarte precauta.
Am nevoie de un plan.Oare vor functiona ochii de catelus?Sau poate daca o zapacesc nu isi va da seama care este scopul meu.
Cobor repede scarile dar nu dau de ea.Asa ca decid sa o strig.
-Mama!
-In birou!Si nu mai tipa atat.
De parca ea nu ar fi tipat.In fine,am intrat in biroul ei fiind cuprinsa de un parfum rafinat.Imediat imi ridic privirea si dau de mama intr-o rochie roz pal.Ea poarta rochii doar la evenimente importante.Si nu am vazut-o decat in alb si negru pana acum.
-Ce e cu tine asa aranjata?intreb deja intrigata.
-O sa vina la cina un..prieten de familie.Asa ca te rog sa te imbraci elegant.
De ce a facut pauza la "prieten de familie"?Deja devine suspect.Si m-am plictisit doar gadindu-ma la o cina cu un tip de 50 de ani care discuta despre politica.Si totusi,daca ma gandesc mai bine mama va fi ocupata sa iasa totul perfect si o voi putea convinge in legatura cu Fan Mail-ul.
-Si cine zici ca e tipu' care vine sa haleasca cu noi?intreb in deradere
Stiu ca uneori pot avea un comportament nu tocmai corespunzator pentru o fiica de avocata.
-Ingrid!Daca vorbesti asa si cand vine domnul Vural ai incurcat-o.
Auzi la ea,cica "Domnul Vural".Daca e "domn" presupun ca are o varsta destul de diferentiata de a mamei.
-O sa mor de plictiseala la cina ta.spun muscand dintr-un mar din fructiera
-Are un fiu care va veni si el la cina.spune si iese din incapere.
Zici fiu a?Pai poate n-o sa vorbim doar de politica.Sper sa nu fie un baiat din ala care se pricepe la matematica pentru ca sincer,o sa il dau afara.E enervant cand cineva vine sa iti zica mai stiu eu ce ecuatii in vacanta.
Iar acum trebuie sa ma pregatesc.De ce sa ma imbrac elegant?Tocurile le ador,dar rochiile pe care mama le considera elegante nu prea imi priesc mie.
Mi-am scos din dulap o camasa roz cu umerii decupati si o pereche de blugi luciosi pentru ca da,de ce nu?Pot spune ca ador sa port tocuri cat mai inalte.Asa ca aleg cea mai inalta pereche de tocuri pe care o am.Sunt o pereche se sandale albastru marin cu putina platforma aurie.Am aplicat pe buze un ruj de o noanta de roz pal si mascara.
Cand eram gata sa ies din camera mea am primit un mesaj de la mama.Nu poate sa sune si ea ca toate mamele.
"Am schimbat locatia cinei.E la restaurantul 'Bon A Petit' din centrul orasului.Sa fii acolo la ora 20:30."
Doamna "Ador punctualitatea" s-a gandit sa ma foiască pe mine pana in centrul orasului,adica Bucuresti.
Mi-am pus intr-o geanta telefonul si cateva lucruri necesare,am luat cheile si am plecat.
La cativa metri de casa mea era un taxi parcat asa ca am urcat imediat.Nu as vrea sa intarzii.Vreau sa imi desfasor planul in liniste.Si sper sa reusesc in aceasta seara.
***
Astept alaturi de mama sa ajunga domnul Vural si fiul sau.Desigur,de cum am ajuns mama mi-a tinut o predica de zile mari.Aparent au rezervat un compariment special pentru aceasta cina.Cred ca e legat de afacerile mamei.
Dar gandurile mele sunt spulberate de o usa ce se deschide si pe ea intra un domn care pare sa aiba in jur de 30 de ani.Nu e chiar asa de batran pe cat credeam eu.
-Buna seara Clarissa.spune si o pupa pe mama pe ambii obraji.
Stai asa,de cand o intalnire oficiala se desfasoara asa.Clarissa.Dar cum de isi permite sa ii spuna pe nume mamei?Mai ales numele mic.Asta o enerveaza la culme.
-Buna seara Alexander.Ea este fiica mea,Ingrid.spune mama prezentandu-ma.
-Incantat sa te cunosc Ingrid.Fiul meu va ajunge imediat.
Nu apuca sa termine fraza ca usa se deschide iar si pe ea intra un inger.Efectiv baiatul asta e inger.Si daca ma uit atenta la el cred ca il cunosc.Vural...DENIS.El e Denis Vural.Cum de nu mi-am dat seama?
-Salu...adica buna.se corecteaza el.
Mama mi-a spus sa ma asez langa Denis si sa ne cunoastem mai bine.De parca nu as stii totul despre el,e unul dintre cei mai tari vlogg-eri.Cred ca visez sau am ajuns in rai.
-Copii,am avea un anunt de facut.spune brusc domul Vural.
Deja incepe sa devina ciudat.I-a luat mana mamei intr-a sa si i-a pus pe deget un inel incredibil de frumos.
-Vrem sa ne casatorim.au spus ei impreuna.
In secunda urmatoare mi-am intors capul instinctiv spre Denis si am observat ca si el a facut la fel.Ne uitam unul la altul ca la masini straine.
-O sa fim frati.afirma el.
-O sa ma iei la meet-uri nu?
-Doar sa nu sari pe toti cei de acolo si te iau.
Te rog,eu sa sar pe Maxi al meu?Pff ceva mai absurd n-am auzit in toata viata mea.
Presimt ca va fi o luna plina.Au decis sa se casatoreasca peste doua zile.Oameni mai spontani ca ei n-am mai vazut.Si daca va intrebati ce e cu tatal meu..e o poveste lunga.
Mama a facut greseala ca la 15 ani sa ma nasca pe mine.Pot spune ca e o mamica tanara.In ceea ce il priveste pe tata,dupa ce a aflat ca mama e insarcinata a rupt orice legatura cu ea.Asa mama si-a continuat scoala si avea grija si de mine.I-a fost mai greu pana am ajuns la varsta de 5 ani cand ma lasa singura pana seara tarziu si tot ce faceam era sa mananc si sa ma uit la desene animate.
Sper sa fie bine cu domnul Vural.
A si am uitat ceva.Acele scrisori,oare va fi nevoie sa le trimit?Nu prea cred,dar totusi o sa o fac.
CITEȘTI
I Need You Now
FanfictionMaximilian Ioan Broasca Anca Andrei Selaru Alecs David Cristi Munteanu Vlad Munteanu IHATEPINK Acestea sunt doar cateva dintre personalitatile ce reprezinta You Tube-ul din Romania.