Shizuo se rozkašlal.
Tak že by přece jen byl nemocný? No rozhodně mu není zrovna nejlíp.
Hlas v jeho hlavě, který ho jen shazuje a nadáv mu, je už dost špatná situace, ale být i nemocný... Ne, tohle už nemůže být horší.
"Shizu-chan~, tvůj byt páchne po cigaretách."
Shizuo sebou trhl. "Co tady..?!"
Vyhoď ho! Zabí ho! Dělej!
"Ah tady jsi..." zavrkal Izaya a vykoukl zpoza gauče.
Zbav se ho... Až zemře, nebude žádné násilí!
"Vypadáš strašně..." pousmál se Izaya.
"Vypadni!" Shizuo se po něm ohnal, ale místo očekávaného výsledku, sklouzl Shizuo z gauče na zem.
Izaya přeskočil gauč a klekl si k jeho hlavě. "Zachovej klid, Shizu-chan, jsem tady, abych se o tebe postaral." řekl s nadšeným úsměvem.
Jedna rána... Stačí to. Zvedni stůl sra... zGh!
"Hmm... myslím, že máš horečku..." prohodil Izaya a stáhl ruku z jeho čela, než vstal a odešel do kuchyně.
Shizuo překvapeně zíral na strop. "Co to... bylo..?" šeptl neslyšně.
Dělej! Pojď... Ten Hajzl se tady promenáduje jako by mu to tady patřilo..! To si nenecháme líbit, že ne? Je to přece náš byt!
Shizuo se pracně vytáhl do sedu. Asi se mu to jen zdálo.
"Tady máš čaj!" ozval se Izaya a klekl si před Shizuu.
Určitě je to otrávené!
"A jsem si celkem jistý, že ti bude lépe v posteli." dodal Izaya.
Shizuo si podezíravě prohlížel hrnek, který mu informátor podával. "Proč to děláš..?"
Nemluv na něj... Je to jen hloupý Flea! Chrstni mu to do obličeje a zbav se ho!
"Co je to za hloupou otázku? Já přece nechci, aby moje monstrum bylo nemocné." usmál se Izaya.
Ha! Slyšíš ho?! Už tedy chápeš..? I pro toho jediného, který se k tobě dobrovolně vrací, jsi Monstrum! Odporné...
Shizuo sklopil hlavu a zavřel oči. "Běž pryč a nech mě být..!" zavrčel.
"Odejdu, až budu chtít." uculil se Izaya, ale z hlasu šlo poznat, že se začíná zlobit.
Dovol mi otázku, Zrůdo. Komu jsi to říkal..? Oh... tak oboum, ale znělo to v jednotném čísle...
Shizuo se zamračil.
Zvedni stůl a sejmi ho! Nemá tady být! Vyhoď ho z okna, to bude... gaZcH!
Shizuo prudce otevřel oči.
Hlas mlčel.
Shizuo pohlédl na Izayu, který položil ruku na jeho čelo a poté mu prohrábl vlasy.
"Pojď do postele, Idiote." řekl s lehkým úsměvem Izaya. "Musíš to vyležet..." informoval, než vstal a zavedl ho do ložnice.
Shizuo se nebránil, jelikož byl v šoku z toho, že je ticho.
Ticho v jeho hlavě.
Hlas mlčel, což se nikdy nestalo.