Lulu Maisarah: di panggil Lulu,kakak ke sayangan Lili,suka warna merah,mata warna biru langit(boleh mencair lelaki kalau tengok),tegas(dlm bab tugas),ceria,cantik,penolong pengawas sekolah....
Lili Qaisarah: di panggil Lili,senyum (boleh menggoda kan lelaki)cantik,panas baran,ketua silat perempuan(slalu wakil sklah)...
Tengku Zaqwan Haikal Iskandar: di panggil Zaqwan aka Zaq ,ketua pengawas sekolah,panas baran(2x5 ja dgn Lili),hensem(blh jtuh perempuan kalau tengok termasuk nenek tua)...hahaha
Tengku Zekwan Haikal Iskandar: di panggil Zekwan aka Zek,pandai(seperti abg kembar nya),ceria,ketua silat lelaki ....
Nama kwn" Lulu dan Lili : Wana,Syafa,Iman dan Fina...
Nama kwn" Zaq dan Zek: Putra,Hafiz,Ed dan Arin...
Redza Naufal: di panggil Red ,amat menyayangi adik kembar nya Lulu dan Lili,minat cikgu adik(mahu thu baca sendiri)...
Dato Amir dan Datin juraidah: ayah ibu kepada Lulu ,Lili dan Red,keluarga kedua terkaya di Malaysia dan ada syarikat besar ,tegas dalam mendidik ank" mereka....
Dato Tan Sri Nizam dan Datin Sri Minah: papa mama kpda Zaq dan Zek,keluarga pertama terkaya di Malaysia(kalah raja) dan ada syarikat besar di China,tegas(sama dgn Dato Amir).....
Nama-nama cikgu Smk wallace bay nanti akan dtg bab nya sendiri(kalau mahu tahu lah).....
# Bermula bab1 ....
YOU ARE READING
CINTA GADIS PEN MERAH PEN BIRU
RomanceDua perempuan kembar dan dua lelaki kembar ....(bagi siapa pandai baca ja) kalau mahu tahu selanjut baca lah sendiri.....hahah....