Zaqwan memandu keretanya dengan cermat untuk pergi ke sekolah .
"Assalamualaikum pak cik hensem"suara Zaq dengan sopan kepada pak cik Asbul sedang sibuk menjaga budak-budak yang baru datang...
"Walaikumsalam kembar "kata pak cik Asbul. Walaupun dia seorang lelaki 60an tetap juga ada orang hormat dia sebagai pekerja pengawal keselamatan sekolah. Dia berkhimat sebagai PKS sudah hampir 15 tahun kerana menyara anak-anak yang bersekolah.
Zaq terus meletakkan beg sekolah di pondok pengawas. Dia mahu bertugas sebagai ketua pengawas bertanggungjawab .
"Aduuu... Jangan pagar tutup dulu"Lulu bercakap sendiri dalam kereta nya. Apabila melihat jam tangan 5 minit lagi bunyi loceng sekolah berteriak untuk memanggil murid untuk masuk kelas masing-masing.
"Alhamdulilah sampai juga akhir nya "kata Lulu dengan tergesa-gesa mahu keluar kereta.Kalau bukan sebab adik membuat lewat datang sekolah ni tidak akan terjadi hal begini.
Lulu tidak perasan ada orang yang masih menunggu di luar kereta nya. Lulu keluar dari kereta kesayangannya dia terdengar orang menjerit memanggil ayam .
"Ouchh!!!....aduuii ada mata kha juga ni"suara Zaq menahan kesakitan lutut nya terkena tutup kereta yang tidak ada beragama Islam betul.....
Bersambung.....😛😛😛
YOU ARE READING
CINTA GADIS PEN MERAH PEN BIRU
RomansaDua perempuan kembar dan dua lelaki kembar ....(bagi siapa pandai baca ja) kalau mahu tahu selanjut baca lah sendiri.....hahah....