niccolo paganini ondokuzuncu yüzyılda yaşamış yetenekli bir müzisyendir.Herkezin hayran olduğu ünlü kemancı kalabalık bir dinleyici önünde önemli bir konser veriyordu.Bütün orkestra Paganini'nin içli keman sesine ustalıkla eşlik etmek üzere pürdikkat çalıyordu.Derken beklenmedik bir şey oldu.Paganini'nin kemanının tellerinden biri "çat" diye kopuverdi.Kemanın orta teli herkezin göreceği biçimde havada sallanmaya başladı.
Usta müzisyenin alnına ve yüzüne bir anda terler hücum etti.Hayli zorda kaldığı belliydi .Ancak hiçbirşey olmamış gibi kalan üç telle kemanı aynı güzellikte çalmayı sürdürdü.Fakat çok geçmeden olabilecek en kötü şey oldu.Orkestrayı yöneten şefin şaşkın bakışları arasında ikinci tel de koptu.Paganini buna rağmen yine çalmaya devam etti.Müziğin güzelliğinden ve kemanın sesinden eksilen birşey yoktu.Fakat bir kaç dakika sonra üçüncü tel de koptu.Orkestranın icra ettiği parçanın sonlarına gelinmişti şimdi ustanın kemanından kopmuş üç tel avare avare sallanıyordu.Usta sanatçı herkezin şaşkın bakışları arasında tek telli kemanla müziğin güzelliğinden hiçbir şey eksiltmeden parçayi bitirdi.Dinleyiciler ayağa kalkıp görülmemiş bir coşku ile uzun uzun alkışladılar.Alkış sesleri kesilmek uzereyken,Paganini dinliyicilerden koltuklara yaslanmalarını istedi.Konserin kaçınılmaz olarak bitecegini düşünen seyirciler çaresiz oturdular.Paganini kemanını herkezin görecegi biçimde kaldırdı .Başıyla orkestra şefine "başla" işareti yapıp tekrar dinleyiciye döndü.Gözlerini hafifçe kısıp gülümsedi ve bağırdı "PAGANİNİ VE BİR TEK TEL" sonra,tek telli stradivarius marka kemanını çenesinin altına alıp son paraçayı mükemmel bir performansla icra etti. (siz şimdi bunun aşkla ne alakası var diyiceksiniz) "evlilik de kalabalık karşısında verdiğmiz bir konser gibi degil midir? başlangıçta her şey mükemmeldir. Eksiğmiz,gedığimiz.kusurumuz yok gibidir.İlişkininde kusursuz gidecegini düşünürüz ahengin hiç pürüzsüz sürecegini hayal ederiz sonra paganini'nin kemanı gibi bizimde zamanla tellerimiz kopmaya başlar.Eksiklerimiz ortaya çıkar.Ahenk bozulur gibi olur.Böyle zamanlarda çokların yaptığı gibi bizimde yaptığmız kopan tellere odaklanıp illa da eksik yanlarımızı görmektir.Paganini gibi pek az insanın yapmayı göze aldığı ise kalan tek tele odaklanıp aşkımızın sesini bir keman gibi yüreğimizde sürdürmeye devam etmektir.Şimdi sorun kendinize.BİR TEK TELİNİZ BİLE KALMADI MI KONSERİ SÜRDÜRMEK İÇİN? cevabı biliyosunuz HER ŞEY BİTSE DE AŞKIMIZ KEMANIMIZA KALAN TEK TEL KONSER DEVAM EDİYOR...."(ilk hikayem umarım beğenmişsinizdir vote ve yorumlarınızı bekliyorum...)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKA DAİR ÖYKÜLER
Любовные романыgüzel hikayeler sizi bekliyor bence bi göz atın derim