Zaczekaj! Zatrzymaj się, jeszcze na chwilę, dobrze? Jeżeli nie chcesz, droga wolna - wejdź do mojego świata, nie przeszkodzę Ci w tym, nie zakryję strun. Ale jeśli chcesz mnie wysłuchać do końca, pozostań tutaj jeszcze dwie, może trzy minuty.
Och, więc zostajesz ze mną? A może jednak je schowam, co? Nie? Spokojnie Czytelniku, to był tylko żart! Wytłumaczę Ci teraz tylko zasadę działania moich skrzypiec i wtedy będziesz mógł przejść dalej. Nic więcej - może być?
Mój instrument nie zawsze ma ochotę przekazywać innym nasze historie. Czasem zamyka się w sobie i nawet jeśli próbowałbyś wyrwać mu struny, i tak nic Ci nie opowie. Nie da się odgadnąć kiedy, gdzie i na jak długo zabierze Cię w podróż - to zależy tylko od niego.
Historie, które tu usłyszysz może i nie wydarzyły się naprawdę. Ale czy to oznacza, że nie działy się w Twojej głowie?* Czy jakoś tak. A może na odwrót? Mniejsza z tym. Nie zwracaj uwagi na tą część.
Być może każda z opowieści będzie zupełnie inna, może niektóre będą podobne - kto wie? Ja mogę zdradzić tyle, że będą miały jedną, wspólną cechę - raczej wszystkie będą zawierały dziewczynę ze skrzypcami (chyba że instrument postanowi inaczej, ale o tym Cię poinformuję wcześniej, obiecuję).
Może uda Ci się odgadnąć coś więcej? Może Tobie struny postanowią powiedzieć coś, czego innym nie mówią? Musisz sam się przekonać.
Teraz z czystym sumieniem mogę pozwolić Ci dotknąć strun. Droga wolna, Czytelniku - czas wejść do innego świata, usłyszeć pierwszą historię.
-----------------------------------------------------------
*Karykatura cytatu z Harry'ego Pottera
Od autorki: Czas zepsuć ten super poetycki nastrój, hehe. Dodam już tylko jedno, naprawdę. Będą to historie inspirowane/oparte na muzyce oraz teledyskach niezwykle utalentowanej skrzypaczki - Lindsey Stirling (nie wiem nawet, jak to dokładnie nazwać, ale mam nadzieję, że dobrze napisałam). Czasem mogą się też pojawić historie inspirowane innymi artystami, których uwielbiam. I to chyba tyle :)
CZYTASZ
Dotknij strun |Zawieszone|
RandomStoisz tu, tuż przede mną i ciekawie spoglądasz na to, co trzymam w dłoniach. Spokojnie, to nic strasznego. To tylko mój zeszyt, moja inspiracja, mój świat. Moje skrzypce. Czy słyszysz te ciche szepty, harmonię głosów, piękne słowa? To wszystko, co...