SPEED VS QUİCKSİLVER

161 2 5
                                    

(NOT:bu dövüşü de dc vs marvel kitabındaki gibi anlatım şeklinde olucak.)

quicksilver ve speed yan yana oturuyorlardı.birkaç konu açıldıktan sonra konu hıza geldi. biraz şakalaştıktan sonra quicksilver  '' şaka bir yana, cidden beni geçemessin.'' speed bunu duyunca nedense bunu ciddiye aldı ve '' sen benden hızl olabileceğine cidden inanıyormusun?'' dedi. quicksilver aşırdı çünkü bunu hiç beklemiyordu.''o zaman kavgayla karışık bir yarışa hayır demessin.'' dedi quiksilver. speed  '' bir şartla; sana kaç tur bindirmemi istersin?'' dedi . böyle minik atışmalardan sonra maç başladı .  en uzağa en önde varan kazanırdı. başka kural yoktu. ama speedin bir avantajı vardı bulundukları yere quicksilver ilk kez geliyordu.not:çoğunuzun bildiğigibi speedindokunduğunu patlatma gücü vardır) ve yarış başladı ilk başta aynı gitmelerine rağmenquicksilver  yavaş yavaş farkı açıyordu. speed de bunu önlemek için ufak bir hile yaptı ve patlatma gücünü kullanarak quicksilvere dokundu ve onun düşerek yuvarlanmasını sağladı. quicksilver o kadar hırslandıki hızı sayesinde önüne gelen herşeyin  içinden geçerek speede yetişti ve kendiyle aynı hızda bir yumruk attı . o yumruktan sonra speedin quicksilvere yetişmesine imkan yoktu. speed de bunun farkındaydı. ve pes etti. quicksilverde bunun  farkına varıp dostluğunun bozulmaması için durdu ve speedi ayağa kaldırdı.quicksilver ''iyi yarıştı'' dedi speed de ona hak verince yarış sona erdi.




NOT . anlamayanlar için quicksilver kazandı

DC VE MARVEL DÖVÜŞLERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin