Jag hör att det knackar på dörren det första jag tänker är att det antagligen är min mamma eller en störande unge som vill sälja kakor. Jag går till dörren och öppnar då står han där min solstråle , jag kastar mig i hans famn & kramar honom samtidigt som våra läppar möts , jag ska precis avsluta kyssen då jag känner att Mikael startar ett hångel. Vi står där i hallen & brutal hånglar , jag tar Mikaels hand och vi går in i mitt till rum , vi sitter i sängen lutade mot väggen det blir tyst och vi börjar skratta. Jag knuffar på Mikael lite smått så att han ligger ner i sängen , jag sätter mig över honom & kysser honom i pannan. Han drar ner mig så jag ligger på honom , jag känner direkt hur han vill nått mer , jag ler mot honom & vi sliter av det lilla som vi har på oss , jag känner hur mitt hjärta bultar 140 gånger snabbare en vanligt " let's go hunny " säger han med sin söta röst . tillslut somnar vi & sover säkert bort två timmar , men att ha Mikael så intill mig är det bästa jag vet. Jag rycker till av att det knackar på dörren , jag tar täcket över oss & in stigandes kommer min mamma " ojj förlåt stör jag " Nej det är lugnt säger jag & ler medans Mikael sover med huvudet på min axel , mamma ler mot honom & frågar mig " Är det din kille " jag känner hur känslorna bubblar i magen och jag blir lite smått generad " ja hehe"
Mamma går ut med ett leende på läpparna , då jag känner att Mikael vaknar jag drar mina fingrar i hans fluffiga hår & han drar mig intill honom & kysser mig länge o så underbart , han avslutar till sist med att kyssa mig på kinden .
" mikael jag vill aldrig förlora dig " jag känner hur Mikael lägger sig närmare mig & kramar om mig och säger
" jag vill aldrig lämna dig heller Thomas " jag känner tårarna sakta rinner ner längst kinderna & denna gång gråter jag av lycka
" hunny vrf gråter du "
" för jag är så kär i dig "
Jag lägger mitt huvud på Mikaels axel , han räcker mig min mobil & vi ska ta en selfie , då jag ser att vårta hår look like kaos , efter det vi gjorde & sen ser man tydligt att vi inte har något på oss.
" ska vi göra följarna galna "
Säger Mikael och ler emot mig " yees do it " vi tar en selfie med lite täcke eftersom vi inte vill visa för mycket på internet & Mikael lägger till en effekt & skriver
" opps the night was crazy "
Efter bara någon minut har hundratals personer screenat och lagt up massa fanpage's , Daniel ringer på Mikaels mobil på FaceTime & han sätter på kameran
" hello then " säger jag och skrattar "ojoj vad har ni gjort"
Säger Daniel och skrattar , vi ler mot varandra och skrattar " du ville ju ha en thomael bild Daniel " säger Mikael och ler mot mig , han trycker sina läppar emot mina , medans Daniel Fangirlar på andra sidan skärmen , vi ligger och fortsätter kyssa varandra så länge , när kyssen är klar ler Mikael mot Daniel och jag lägger mitt huvud mot hans bröst korg , och känner att hans puls går i 100km/h . Vi pratar med Daniel ett tag på FaceTime då han frågar oss en ganska privat sak han frågar ???
----------------------------------------------
Förlåt för ganska kort kapitel & dålig uppdatering måste bättre mig men ja 😏
YOU ARE READING
THOMAEL KÄRLEK I LUFTEN
FanfictionHihi en fanfict om Thomas Sekelius & Mikael Forsell aka Thomael , hope u like it ❤️