2.Narozeniny

8 0 1
                                    

Dnes mi je 12 let. Na oslavu opet nikdo neprisel.. Nikdo mne nema rad, nekdo se me dokonce boji ... Netusim proc. No asi proto, ze kreslim podle nich ty ''uzasne'' obrazky. Sla jsem se podivat ke studne a vidim tam nejakeho chlapce..polo blond,polo zrz vlasy,a modre oči. Potom co jsem si ho dostatecne prohledla a otocila jsem se, ucitila jsem na sobě jeho pohled. Chtela jsem odejit kdyz jsem uslysela ,,Ahoj.'' trochu jsem vykulila oči od mych 7 let se se mnou nikdo nebavi. ,, Ehm.. Zdravit tě nikdo nenaucil?''otocila jsem se a po dlouhe dobe nekomu meho veku rekla ,, promin.... Ahoj....'' rekla jsem to celkem potichu. Chtela jsem znovu odejit ale zase spustil.,, Jak se jmenuje? Ja jsem Sebastian mue mi rikat Seb :)" rekl. ,, Jsem Samara" rekla jsem bez jakekoliv emoce. Asi nevedel co rict tak jsem se zase obratila a sla myslela jsem si ze uz mam od nej pokoj ale najednou.,,Ty jsi Samara?!? Rodice rikaly ze jsi blazen,ale...'' nez to stacil dorict skocila jsem mu do reci a rekla jsem ,,Co tim myslis?!?!'' rekla jsem to celkem nahlas a slo videt ze se lekl.,,Nedorekl jsem to. Chtel jsem rict ze mi to tak neprijde ale tobe je to asi jedno.....'' rekl , otocila jsem se na nej. Udelal usklebek.... To uz jsem nevydrzela a rekla jsem mu:,, tak za1. Ja blazen nejsem,za 2. Moje mama chodi k psychiatrovi ne ja!, a za 3. Pokud ti na mne neco vadi tak se se mnou nabav!'' skoro jsem to zarvala. Otocila jsem se a sla chtel mne zastavit a 3x rekl:,, Hej pockej!'' a jednou rekl i ,, pockej ja to tak nemyslel!". To mne zarazilo na chvili jsem se zastavila ,ale pak jsem zakroutila hlavou a sla dal dokud jsem za mnou neslysela kroky vedela jsem ze je to on, otocila jsem se a rekla ,, Co ches?" Rekla jsem to celkem hrube a znovu sem se otocila a sla. Chytl mě za zapesti a zastavil si me. ,,Kolikrat se mam jeste omluvit?" Rekl celkem smutne a ja jsem se na nej otocila tentokrat jsem nebyla nastvana ale bylo mi ho lito... ,, Nestracej se mnou cas nikdo se se mnou nebavi a navic budes mit akorat problem u rodicu ;)" usmala jsem se na nej a sla jsem dal a doufala ze za mnou uz nepude. Doufala jsem zbytecne otocil me k sobe.

--------------------------------------------

Novy dil . Omlouvam se za gramaticke chyby. A jeste jen ze je to vymysleny takze se nedivte ze to neni jako kruh nebo kruh 2..... #KmCZStories :)

I KILL YOU,sorry.Where stories live. Discover now