Vol. III
Ayline: I-am iubit pe toti in acelasi fel. In felul meu.
by Ioana B.
Ea se opri in fata usilor masive, iar barbati care stateau de o parte si de alta deschise usile pentru ea. Intra in incapere si se duse direct la leagan. Copilul dormea. Langa, tatal statea zambind.
-O sa ai grija de el?, o intreba uitandu-se la ea.
Aceasta isi indrepta ochii de culoare gri ca la orbi asupra lui si ii zambi.
-Asa cum am avut grija de tine, de tatal tau si de tatal-tatalui-tau. De doua sute de ani am grija de voi. De cand au fost descoperiti vampiri acum doua sute de ani, eu am fost desemnata sa am grija de aceasta familie regala. Si daca nu eram eu ati fi disparut acum mult timp.
-Iti multumesc.
Regele se uita la ea cu ochii plini de dragoste. Era batran, iar nasterea unui fiu avea sa salveze regatul. Un regat care trebuia sa dispara acum mult timp. Nu intelegeti gresit. Nu era un regat cum obisnuia sa fie pe vremuri. Era ultimul regat ramas. Langa cel al vampirilor, acesta era ultimul regat ramas. Toate tarile au renuntat sa mai fie regate. Mai putin aceasta. Fata se pregatea se iasa cand in camera intra regina. Ochii ei erau reci ca gheata. O ura pe fata mai mult decat orice. Se duse si lua copilul in brate.
-Ea de ce e aici?, intreba.
-Ea are un nume, spuse regele dezamagit.
Regina era mult mai tanara decat regele. Regele avea patruzeci de ani, iar ea avea doar douazeci si cinci. Mult prea tanara dupa parerea fetei.
-E moarta deci nu conteaza, spuse cu rautate.
-Draga...
-As vrea sa va anunt ca viata dumneavoastra depinde de mine si numai de mine. Dintre toate reginele, dumneavoastra sunteti cea mai acra. Ma scuzati.
Fata iesi din camera cu un zambet pe buze. Prin geamurile speciale soarele batea cu putere.
-Ayline!
Se intoarse. Era mama regelui.
-Buna ziua.
-Nu ma saluta de parca abia mai vazut. Defapt nu mai saluta vreodata. Traim sub acelasi acoperis. L-ai vazut pe baiat?
-Da.
-Of! De ce are un copil cu ea?
-Nu stiu. Nu pot raspunde la asta.
-Sper sa renunte la ea.
-Dar acum s-a nascut un baiat.
-Sunt sigura ca nu e al lui. Ea e prea rece sa il iubeasca.
-Inseamna ca a fost calda cu altcineva.
-Exact. Of, Ayline. Tu, desi esti rece, esti defapt calda ca painea abia scoasa din cuptor.
Mama regelui era imbracata intr-un costum roz si isi fremata mainile. Parul ei blond tuns pana la barbie statea perfect. Ayline imbracata ca de obicei intr-o rochita vaporoasa, de data asta verde deschis cu dungi albe cu bretele care se legau si cu parul prins intr-un mod neglijent la spate. Bucle saten deschis cadeau pe umeri ei dezgoliti. In picioare avea o pereche de balerini albi. Arata ca o adolescenta dulce. Nimeni nu ar fi ghicit ca are peste o mie de ani si este o ucigasa. Se uita cu ochii ei gri deschis la mama regina.