No prostě byl unicorn kterej vyprd anakina.
Joke
Byl jeden unicor který se jmenoval Evžena. A ta Evžena milovala Vratislava. Jenomže Evžena zjistila že Vratislav je JEDI, a tak ho políbila. Ráno když se vzbudila vedle ní byl Vratislav, tak si pověděla že s ním spala, ale kašlala na to a šla spát. Pak se probudila a šla si ověřit jestli je těhotná a zjistila že je těhotná. Pak uběhlo 9 měsíců a šla vyprdnout unicorna ktrý se jmenova Anakin. Vyprdla ho a šla domů. Anakin dokola řval a tak si Vratislav vymyslel že je v Unicorním městě hrozba kterou musí zabít. Tak odjel a nevrátil se. Uběhla nějaká doba a Anakina trklo něco božího, bude taky jedájem a tak dokola trénoval a trénoval a trénoval, bylo mu to kničemu, protože měl IQ -145 jo i takový unicorn na unicoronovém světě egzistuje . No jednou se šel zeptat mámi jestli ho pustí hrát ven a ji nebavilo to jeho fňukání a tak ho pustila. Byl venku a sedel koukal se na duhu a přitom si říkal, proč nemůžu být jedájem, ale můžeš povídal mu jeden z jedájů. Můžeš kdyš chceš. Já tě to naučím. Vraťa říká važně opravdu mě to naučíš? NOPE, ale ale,dělám si srandu pojď semnou do unicorní lodě. OK, a tak se zrodil Anakin.
Jestli chcete další kapitolu napišze do komentářů.