Ο Άγγελος έχει φύγει εδώ και μια εβδομάδα κα γω με τον Μανο περνάμε τέλεια. Μαζί του νιώθω υπέροχα. Στην κηδεία των παιδιών δεν πήγαμε γιατί δεν έχουνε πιάσει ακόμα τον Πανό και είναι επικίνδυνα. Τώρα, ετοιμάζομαι για να πάμε σε ένα κλαμπ σε ενα 'χωριό' εδώ κοντά με τα παιδιά απο την Αθήνα. Επιτέλους θα δω τον αδελφουλη μου και τις φίλες μου. Αχχ μακάρι να ήταν όλοι εδώ...
Τέλος πάντων επέλεξα να φορέσω κάτι απλό ενα κολλητό άσπρο κοντό φουστανι που αναδεικνύει το πλούσιο μπούστο μου. Βαφτικα απλά με αποχρώσεις του μπεζ φορεσα και ενα μακρύ κολιέ με ενα μικρό ποδήλατο. Εβαλα και τις μπεζ γόβες μου με τον μπεζ φάκελο μου και το άσπρο τζάκετ μου. Έβαλα και λίγη Κολωνία και έτοιμη. Επιτέλους βγαίνω εξωωωω.
Πηγαίνω στο σαλόνι από με περιμένει ο Μάνος. Όπως πάντα με το κινητό στο χέρι.. Pokémon μην παίζει μόνο...
"Έτοιμη "λέω αλλά δεν μου δίνει σημασία." Κουφαθηκες? Σπυ λέω έτοιμη "τον σκουνταω λίγο για να ξυπνήσει και με κοιτάει με βλέμμα αγελάδας. Αλλά μόλις με επενεργαζετε το ένα σεξυ χαμόγελο κάνει την εμφάνιση του.
" Μάλλον δεν θες να πάμε στο κλαμπ.. "λέει και με πλησιάζει.
Πριν προλάβω να πω τίποτα έχει κολλήσει τα χείλη μας σς ένα άγριο φίλι. Μόνο με ένα του φιλί μπορώ να τελειώσω....
" Γαμα και το κλαμπ..... Αχχχ και μένα "λέω ενώ έχει κατέβει και φιλαει το μπούστο μου. Κατεβαίνει όλο και πιο κάτω και μου βγάζει το στρινκ. Πετάω τον φάκελο κάπου πιο πέρα και αυτός πετάει το στρινκ μαζι του. Βγάζω το παλτό μου αργά αργά και αυτός δαγκώνει το κάτω χείλος του. Πάει να μου ορμησει αλλα τον σταματάω ακουμποντας το χέρι μου στο στήθος του. Βγάζω το σουτιέν μέσα από το φόρεμα και οι ρογες μου είναι εμφανές μέσα απο το λεπτό ύφασμα του φορεματος.
"Καυλα μου.. "ορμήσε και με μια κίνηση μου έβγαλε το φουστανι.
Του έβγαλα την μαύρη μπλούζα του και το τζιν παντελόνι του μαζί με το γκρι μποξερακι του, τα πέταξα κάπου στο σαλόνι και πηδηξα πάνω του. Μας μετέφερε στο καναπέ και με έστησε στα τέσσερα με έπιασε άγρια από τα μαλλιά και μπηκε μεσα μου. Τα βογκητα μας και οι κραυγές μου αππ τις απότομες και βαθιές ισχορισεις του αντιχουσαν σε όλο το σαλόνι. Μετά από λίγο τελειώσαμε μαζί και έπεσε πάνω μου.
"Σ'αγαπω "μου είπε και μπλοκάρα πρώτη φορά μου το έλεγε.
" Και γω "του είπα μετά από λίγο.
Ντυθηκαμε πάλι και φύγαμε για το κλαμπ. Άργησα με μια μισή ώρα αλλα οκ τους προλάβαμε.
Μόλις μπήκαμε μέσα στο κλαμπ είδα τον Γιώργο με τα κορίτσια στη μπάρα.
" ΓΙΏΡΓΟΟΟ" τσιριξα και έτρεξα κατά πάνω του. Αυτός γύρισε καιρός άνοιξε τα χέρια του και γω γατζοθηκα πάνω του.
"Μου έλειψες"μου είπε και ένιωσα τον ώμο μου να υγρενει. Ωωω κλαίει ο αδελφουλης. Αχχ αντε θα με πάρουν και μένα τα ζουμιά.
Με τον Γιώργο, για να σας δώσω να καταλάβετε, έχουμε χωρίσει μόνο κάτι ώρες. Όλο μαζί ήμασταν.
''Αχχ και μενε ρε μπουμπουνα" του είπα και τπν ασφυξα.
"Νταξει ρε παιδιά τελειωνετε έχουμε και μ εις σειρά "ακούω την φωνή της Ασπας και ξεγλυστησα απο τηα αγκαλιά του
Γιώργο και τρέχω κατά πάνω τους. Με σφυγκουν στη αγκαλιά τους και κλαίνε.
" Μας ελειψες μπακλαμαδακι μου " είπε η Μαρία και απομακρυνθημε.
" Εμένα να δείτε "είπα και κάναμε άλλη μια αγκαλια.
Όταν απομακρυνθηκαμε παρατήρησα ότι ο Μάνος δεν είναι εδώ.
" Κορίτσια είδατε τον Μανο? '' ρωτησα.
"Όχιιιι"φωναξαν.
"Περιμένετε λίγο " είπα και πήγα στην μερικά του Γιώργου ο οποίος κάθεται μόνος του.
" Πρώτον που είναι ο Μάνος κα δεύτερον γιατί κάθεσαι μόνος σου? "τον ρώτησα κα δεν γύρισε να. ε κοιτάξει.
"Κάθομαι μόνος γιατί ο Γιάννης και ο Μάρκος και η Άννα θα έρθουν όπου να νε και ο Μάνος έχει πάει με μια γκο....." δεν ολοκλήρωσε και γύρισε να ε κοιτάξει. Είχε γουρλωσει τα μάτια όπως κα γω.
"Που είναι? '' ρώτησα ψυχραιμα.
"Δήμητρα να σου εξηγήσω περίμενε " λέει ο Γιώργος και με ακολουθεί. Που μπορεί να είναι? Γαμωτο! Ααα εβρηκα.
Προχωράω με σταθερό βήμα προς τις τουαλέτες. Μπαίνω μέσα και βλέπω δύο ζευγαράκια να φιλιουντε. Παω στην πρώτη πόρτα με τον Γιώργο απο πισω να μου λέει να ηρεμησω. Μου έχει σπάσει τα νεύρα. Πάω στην τελευταία πόρτα κακ είναι κλειδωμένη. Χτυπαω και ακούω τον Μανο να λέει 'άλλος'.
"ΆΝΟΙΞΕ ΤΩΡΑΑΑ " ουρλιαζω και όλοι σταματάνε ότι κάνουν και με κοιτούν. Ο Γιώργος από την άλλη ότι βρισια υπάρχει την έχει πει. Αλλα δεν του δίνω σημασία
" Εεε αμμα εεεμμ Δη... μη.. τρα? "τον ακούω να τραυλιζει και εκνευριζομαι.
" ΆΝΟΙΞΕ ΡΕ ΚΑΡΙΟΛΗ ΝΑ ΔΟΎΜΕ ΤΗΝ ΓΚΟΜΕΝΑ ΣΟΥ''
αυτή τη στιγμή σκοτωνω άνθρωπο. Συνεχίσω να φωνάζω να ανοίξει κακ δεν φτάνει μόνο αυτό αλλά έχω και τον Γιώργο και τα κορίτσι ππυ ήρθαν πριν λίγο να μου λένε να ηρέμησω.
"ΣΚΑΣΤΕ "φωνάζω εξοργησμενη στα παιδιά και το βουλωνουν. Μετά από αυτό η πόρτα ανοίγει και βγαίνει έξω ο Μάνος στον οποίο πάω να ορμησω αλλά όταν βλέπω την κοπέλα πίσω ένα μαχαίρι σαν να μπήκε στη καρδιά.
" Άννα?!?!? "Χιχιχι αποκαλύψεις 😈😈
Τι λέτε να γίνει και πως θα το πάρει η Δήμητρα???? 😏😏😏
Τα . λέμε στο επόμενο φιλάκια😘😘💘💘
YOU ARE READING
Ο Μαλακας της καρδιάς μου
Teen Fiction"Σ'αγαπω" ειπα και με πειρε αγκαλιά. "Και γω σ'αγαπω και δεν θα αφήσω κανένα ποτέ ξανά να σε πληγώσει και ούτε να μας χωρίσει. Εντάξει? "Με ρώτησε και εγνεψα χαμεγελοντας. Είμαι η Δήμητρα ενα 18χρονο κορίτσι με μια φυσιολογική ζωή μέχρι που έρχοντ...