HADİ BENDENSİNİİİZ

39 6 1
                                    

Seni biri üzerse yakarım canını bilirsin kıyamaz sana kimse çünkü SEVGİLİMSİN.... 

Her şeye kafa tutan ben
Bir sana yenildim bilemedin

Gidişinden sonra ettiğim küfürler hissettiklerimin yarısı bile değil..

Bu saatten sonra ister yanımda bit,
İster defol git
Fark etmez
Dedim ya
İçimde bittin.

Bendeki bu kalp sende olsa taşıyamazssın!!

Anne yoruldum ben hani o güçlü kızın Nerede

Anne yoruldum ben daha çok var mı?

Şuana kadar kimsenin yalanlarına inanmadım.Ama senin attığın yalanlara kendimi kaptırdım....#hayrankaldım# 

Moralim bozuk,tepem atık ve bütün cinler tepede. Yine çok kalabalığım.

Ben ağlamayı Ferdi den titremeyi Azer den acı çekmeyi İbo dan yıkılmayı Mahsun dan sevmeyide senden öğrendim aşkım.

Sarhoş olmaya gerek yok.Sen 'sar' ben 'hoş' olurum.

En sevdiğin müzik türü nedir?
İngilizce sevdiğin müzik grubu nedir?
En sevdiğin ders nedir?
En sevdiğin renk nedir?
Uğurlu rakamın nedir?

Bende istemem 2 günlük sevgili yüreği var mı bilmem ama artık sev beni.

Öptüm bay gömdüm say

Beni anlamaya çalışma asla ÇÖZEMEZSİN...Ben acımasız değilim,canım yanmadıkça can yakmam."ASİLİM" küçüğümü sever büyüğümü sayarım.Bana yapılan iyiliği unutmam kötülüğe hiç bakmam.Eğlence nerede ben oradayım.Oynanmışı OYNAMAM.Sınırı zorlarım pes etmem.KAYBETMEM KAYBEDİLMEM...      

Gözlerine gözleriyle bakanın gözlerini gözlerimle oyarım.  Gözlerini gözlerden sakın,gözlerin gözlerime lazım.

Zorlama zor gelir bize her şey boş gelir.

Ya kaderdir ya keder ikiside allah dan sevmeye değer

İnanması zor,katlanması güç ama,alışıyor insan bir müddet sonra yaşamaya..Sırtının ortasında onlarca bıçakla.

Acı sözler söylesende suratıma bu kalp senin başkasının olmaz bundan sonra.

Acılar içinde geçsede ömrüm seni sevmiş bu deli gönlüm.  

Bakması ne zormuş ah o güzel yüzüne.Toplamış yine bütün güneşi üstüne.Kamaşıyor gözlerim bebeğim öyle gülmek olur mu gözünü seveyim cennet dudaklarınmış öpte öleyim.    

Yanımda olmadığın halde kıskanıyorlar bizi!Birde yanımda olduğunu düşünsene,delirtiriz milleti! (:

Onu Kıskanmak mı,haşa! Adını zikredenin dilini,kokusunu içine çekenin,nefesini keserim.

Fırıncı sıcak diye ekmeği eliyle ziplata zıplata getirince utanmıyor musun "milletin ekmeğiyle oynamaya "diyip kaçtım.

Keşke her sabah alarm çaldığında polisler kapıyı kırıp,"yat yat yat" diye bağırsada geri yatsak...

Kim o diye sorduğumda 'ben' diyen herkese kapıyı açarım,net.

Seni sevdim
Sen acı verdin
Seni özledim
Sen hasret vardın
Şöyle şimdi ben öldüm
Sen gomuldun 

Telefonum sana aşıkmış.. nerden anladım biliyor musun?çünkü se arayinca heyecandan titriyor.

Sana yaza yaza yaz geldi.mesaja zam geldi.daha yazacaktım ama kontörüm bitti öğrenciyiz biliyon.

Aşkın şiirini yazmak isterdim sana; sana aşkı şiir ile yazmak isterdim... Aşkı seninle tanımlamak ister; aşkı senle tanımak isterdim.Ay ikiye bölündüğünde yanında olmak isterdim.

Aşkın gerçeği değildi bildiğimiz,ama aşkın ateşiydi yandığımız.

GELDE GÜLME  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin