İnanmıyorum ! ( One Direction - Louis Tomlinson hikayesi )

1.7K 31 8
                                    

Lou olarak yazdğım kişi Lux'ın annesi. Louis hep Louis olarak yazılıyor ;)

Sabah yüzüme yediğim tokatla uyandım. Neye uğradığımı şaşırmış şekilde şaşkın şaşkın bakınıyordum. Jennifer " Sana iş ayarladıım!" dedi gülerek. Hala acımakta olan yanağımı tutarak gülümsedim ve " Rüya görüyorum ben , hala uyanamadım."

 Jennifer " Bir tokat daha istiyorsan o başka tabii."

 Ben " Hayır !"

 Jennifer " Kalk o zaman , iş görüşmen var!"

 Ben " İnanmıyorum ! Gerçekten iş mi buldun bana? Benim gibi birine kim iş verir ki? "

 Jennifer " Senin neyin varmış ki?"

Ben " Ben birini öldürdüm Jennifer , biliyorsun..." dedim. Sonra bir sessizlik oldu ve Jennifer " Bakıcılık Erica"

Ben " Kimin bakıcılığı? Nasıl alındım ki?"

Jennifer " Tanıdığım biri seni tavsiye etmiş , oda kabul etmiş. " dedi. Sonra kalktım ve giyinecek güzel bir kıyafet baktım. Bir ceket , gömlek ve kalem etek giyindim. Topuklu ayakkabılarımı giyindim , doğrusu topuklularla pek yürüyemem ama buna mecburdum.  Saçlarımı dalgalandırdım ve çıktım. Jennifer'ın verdiği adrese gittim. Karşımda koskoca bir ofis vardı. İçeri girdiğimde sarışın bir kadın " Sen bakıcı kız olmalısın?" dedi.

Ben " Evet" dedim. Kadın koluma girdi ve " Sen kızıma bakıcılık yapacaksın güzelim ,  ben One Direction grubunun stilistiyim ! " dedi. Adını duymadığım bir grubun stilistinin kızına bakıcılık yapacaktım. Bu durum komik gelse de , yıllar sonra ilk kez bir işe alınmıştım ve bu şansı kaybedemezdim. " Ben Erica" dedim , kadın " Ben de Lou " dedi. Ben " Bakıcılık yapacağım bebeği gerçekten çok merak ediyorum" dedim. Lou " Adı Lux ! Seni grupla tanıştırayım , sonra yanına gideriz zaten" dedi.  Biraz daha ofiste yürümeye devam ettikten sonra , bir odanın önünde durduk. Kapıyı açtığımda içerisi savaş alanı giybiydi. Herkes ayrı bir kafadaydı , kıvırcık saçlı bağırıyor , sarı saçlı yemek yiyor , siyah saçlı olan aynaya bakıyordu. Çizgili tişörtü olan camı açmış , güvercinlere "Kevin !" diye bağırıyordu. En normal duran yanıma geldi ve elini uzatarak " Ben Liam " dedi. " Ben de Erica .  Sanırım aralarında en normal sensin " dedim gülümseyerek. Oda gülümsedi.  Güvercinlere bağıransa pencereyi kapatıp bana baktı. Sonra yanıma yaklaştı ve kolunu boynuma atıp " En büyükleri benim !" dedi. Topuklu giymeye alışık olmadığım gibi , bir de üzerime o ağırlığını vermişti. Ayakta durmakta zorlanıyordum.  Ben " En büyükleri sen misin?" dedim alaycı bir tavırla. Çizgili tişört " Evet , sen kim sandın?"

Ben " Liam sanmıştım."

 Çizgili tişört giyen konuşmaya devam etti " O grubun babacığı!"

 Ben  " Senin olmanı beklemiyordum zaten !" dedim gülümseyerek.

Sonunda " Benim adım Louis , senin adın ne?" d

Liam " Adı Erica "

 Louis " Sen konuşmayı bilmeyecek kadar küçük müsün?"

Ben " 24 Aralık 1991 doğumluyum ! Sen küçüksün herhalde" d

Louis " Ben de !" dedi bağırarak.

Ben " Neden sürekli bağırıyorsun , anlamadım"

Louis bağırarak " Bağırmayı seviyorum"

Ben " Yoo , bi yanlışlık olmalı , seninle aynı gün doğmuş olamam!" dedim gülerek. Louis " Doğal davranıyorsun , doğal kızları severim!"

Ben " Yok canım , ne doğalı. Ben doğal falan değilim" dedim gülümseyerek.

Louis " Gülümseyenleri severim !"

. Bu kez somurttum. "Somurtanları da severim!"

 Ben " ahh lütfen ama , neyi sevmiyorsun?" dedim gülerek. Louis " Sen ve ben ! Bu gruba güzel şakalar yaparız!" dedi. Susması için başımı salladım. doğrusu onu gerçekten sevmiştim , ama huyum bu ! Sevdiğim insanı gıcık etmeyi çok severim.  sonra etrafa bakındım .  Siyah saçlı aynaya bakmayı bırakınca beni gördü ve " Merhaba " dedi . Kıvırcık saçlı da bağırmayı kesti ve "merhaba " dedi. Sarışın olan sanki yıllardır yemek yememiş gibiydi. Yemeğe aşıktı sanki. Kafasını kaldırınca beni gördü ama ağzı tıka basa dolu olduğu için el sallamakla yetindi. Lou bana " ayakta kalma , otur canım." dedi. Sonra Lou " Bu kızım Lux'ın yeni bakıcısı ! Eee ne düşünüyorsunuz?" dedi. Kıvırcık saçlı  ayakta duruyordu , " Bacakları güzelmiş " dedi gülerek. Ben şaşırmıştım. sonra gülümsedim. Louis " Harry !" dedi. Ben ne diyeceğimi bilemiyordum. Sonra tekrar kalktım ve sarışın olanın yemeğinin bittiğini gördüm. Yanıma hızlı adımlarla geldi ve ağzındaki lokmayı da yuttuktan sonra elini uzattı " Ben Niall" dedi. Elini aşağı itekleyip boynuna sarıldım. Onu sanki uzun zamandır tanıyormuşum gibi geldi , sanki kardeşimmiş gibi... Oda bana sarıldı ve " Umarım kızmamışsındır."  dedim. Niall " Şaka mı yapıyorsun?" diyerek yanağıma bir öpücük kondurdu ve ben de onu öptüm. Sonra Louis ve diğerleri adeta kapışır gibi arkadaki tabaklara gitti ve hepsi ağzına bir lokma attı , Niall'ın yaptığı gibi hızlı adımlarla geldiler ve karşımda o lokmayı yutup , adlarını söylediler. Ben ne yaptıklarını anlamaya çalışıyordum. bir dakika kadar bakıştıktan sonra Harry " aaah hadi ama , bize sarılmak yok mu?" dedi. ben " Geel buraya " diyerek kendime çektim ve sarıldım. Sonra da diğerlerine sarıldım. Gerçekten çok cana yakın ve iyi kişilerdi. Onlarla çok iyi anlaştım. Sorun şu , acaba Lux beni sevecek mi? Onunla  anlaşabilecek miyiz? Eğer anlaşamazsak işim olmaz. Umarım beni sever dedim içimden. Lou " Artık kızımın yanına gitme vakti !" dedi. Derin bir nefes aldım ve gülümseyip odadan çıktım. Tek isteğim Lux ile iyi anlaşmaktı ve o bebeğe dair hiçbir şey bilmiyordum. Kapının önüne geldiğimizde durdum. Kapı açılınca gözlerime inanamadım ! 

-Mrs.Stypayhorlikson

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 09, 2013 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İnanmıyorum ! ( One Direction - Louis Tomlinson hikayesi )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin