2.9

1.5K 128 77
                                    


Scorpius ortak salona girdiğinde tek tesellisinin arkadaşları olacağını düşündü. Albus, James ve Francis'i şöminenin önünde oturmuş bulduğunda sevinmek istedi. Yanlarına oturduğunda, "Selam çocuklar." dedi.

Kimse ona dönmediği gibi James'in, "Yine mi geldi bu piç?" dediğini bile duymuştu. Şaşkınlıkla arkadaşlarına bakarken Albus ona nefret dolu bir bakış attı.

"Buradan gitsen iyi olur."

"Neden? Neler oluyor Al?"

"Bilmiyormuş gibi davranıyorsun Malfoy, cidden mi?" dedi Albus nefretle bakmayı sürdürürken. "Sanki Dominique'ye zorla sahip olduğunu bilmiyoruz."

Dehşete düşen Scorpius ne diyeceğini bilemedi. Bu olayın imkansızlığıyla dalga geçmek, gülmek istedi. Şaşkınlıktan ağzından çıkan tek kelime, "Ne?!" olmuştu.

James sinirle ona döndüğünde kendini zor tutuyordu. "Seni şu an param parça etmememizin tek nedeni, eskiden arkadaşımız olman. Yoksa inan bana şu an ölü olurdun. Şimdi, git buradan."

"Bu doğru değil." dedi Scorpius korkuyla. "Bunu size kim söyledi bilmiyorum ama doğru değil!"

"Dominique hala yukarıda ağlıyor!" diye gürledi en sonunda Albus. Ayağı kalkmış, sinir ve nefretle Scorpius'a bakıyordu. "Sence bize kim söylemiş olabilir?"

Ortak salondaki herkes onlara kilitlenmişti. Scorpius'a küfreden de vardı, sinirle bakan da. Çünkü söylentilere göre Scorpius, herkesin sevdiği Dominique'ye zarar vermişti.

"Ne yazık ki, bütün okul biliyor."

"Bütün okul mu?" Scorpius'un şaşkınlığı kat kat artıyordu.

Albus, Scorpius'un kolunu sıkıca kavradı ve kulağına eğildi. Sadece onun duyabileceği bir sesle,

"Dominique'den ne istedin, onun kalbini kırdığın yetmedi mi?"

Albus bir şeyler daha söyledi. Ama Scorpius'un dünyayla ilişkisi kesilmişti sanki, Albus'u duyamadı. Aklında sadece o vardı. Kim olduğunu bilmese de, kalbini paramparça ettiği kız.

O an, Scorpius'un kalbi yanıyordu, yakında küle dönecekti.

Wrong Weasley | Scorose Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin