Komidinin üzerindeki o lanet olası alet ötmeye başladı. Tabiki de çalar saatten bahsediyorum. Hiç yapmak istemesemde yataktan kalktım çünkü yetişmem gereken bir okulum var. '' O okula hergün niye gitmek zorundayız?'' Gibi saçma düşüncelere kapılmışken odamın kapısı büyük bir gürültüyle açıldı.
- Handeeee kalk artık ya geç kalıcaz bak!
Bu gelen tabikide ev arkadaşım Aslı. Ve bende Hande. Hande KORHAN.
- Aslı bi git yaa. Kalktım işte görmüyor musun?
- Ohoo kızım daha hazırlanmamışsın. Kalk hadi kaaaaalk. Ben saçımı taramaya gidiyorum.Oh be sonunda gitti. Bende kalkıp işlerimi hallettim. Üstüme ince kırmızı bir kazak altıma da siyah dar bir kot giydim. Saçımı saldım. İnce bir eyeliner çektim ve hazırdım. Altıma siyah vanslarımı giydim ve evden çıktık.
***
Okula geldik. Tüm gözler üzerimizdeydi. Ama ben kimseye bakmadan Arda'yı buldum. Arda benim biricik sevgilim. Harika bir ilişkimiz var, çok mutluyuz. Derken zil çaldı. Herkes sınıflara dağıldı. Bende Arda'yı öpüp sınıfıma gittim. Aslı'nın yanına oturdum. Yanlız kuzum benim. Ama ben ona Can'ı ayarlıcam. Can Arda'nın ev arkadaşı onlar da bizim gibi 2 kişi yaşıyorlar. Hoca geldi, ders başladı ve biz çok sıkıldık. Kimse dersi dinlemiyor zaten bende taktım kulaklığımı uyumaya başladım.
***
Biri kolumu dürtüyordu. Tabikide Aslı. Bütün ders boyunca uyumuşum. Valla çok iyi geldi. Sıkıcı dersten de kurtulmuş oldum. Bu ders matematik. Zorlu bir ders bizi bekliyor. Dersi de hocasını da pek sevmem. Kazıkçı Nuriye. Off zil çaldı. Derse girdik ve yine uyku...
***
-Hande geliyor seninki.
-Sonundaa.
2 saattir okul kapısı önünde Arda ve Can'ı bekliyoruz ve sıkıntıdan patlamak üzereyiz.
Geldiler.
-Arda nerde kaldınız yaa? Patladık sıkıntıdan.
-Can'ın toparlanması biraz uzun sürdü de.
-Ne?! Ben mi? Kendine bak sen uyuşuk.
-Ayıp oluyo.
-Neyseee. Hadi gidelim.
Bugün de herzamanki kafemize gidip oturduk. Birer kahve söyleyip muhabbet ettik. Derken konu Aslı ve Can'a geldi.
-Ee sizin işler nasıl?
-Ne işi abi yok öyle bişey.
-Kimi kandırıyorsun sen? Ben anlamaz mıyım gözlerinizden? Aşk doktoruyum olum ben.
-Ya Arda saçmalama yok öyle birşey.
-Öyle olsun bakalım.
Heheh bizi kandırdıklarını sanıyorlar ama kendilerine bile itiraf edemedikleri bir aşk var aralarında.
***
Oh bee. Sonunda eve geldik. Ocağa makarnayı koydum.
-Aslıı. Makarna neli olsun?
-Salçalı yap. Yarın da ketçaplı yeriz.
-Tamaam.
Yemeği de yedik. Televizyonun karşısına geçtik öööyle bakınıyoruz.
-Aslı kalk mısır patlatta yiyek.
-Yuh be. Kaç tabak makarna yedin doymadın. Hem niye ben patlatıyormuşum?
-Çünkü makarnayı ben yaptım Aslıcım. Kalk!
-Of be!Ee bu işler böyle napalım. Aslı mutfağa gidince bende Arda'ya mesaj attım.
Ben: Ardamm napıyosun?
Arda: Hiç bitanem oturuyorum sen?
Ben: Hiçç. Konu aç.
Arda: Sen aç.
Ben: Aslı geldi. Sonra konuşalım. İyi geceler 😗.
Arda: İyi geceler bebeğim 💙.Aslı geldi. Mısırlarımızla beraber dizi açtık. Bitince yattık. Çok yorucu bir gün olmuştu benim için. Yattık ama ben uyuyamadım. Ben uyuyamazsam Aslı'da uyuyamaz. Uyutmam! O yüzden korku filmi izlemeye karar verdik. İyi bok yedik. 7. Dakikada kapattık ve yattık.
----------------------------------------------------------- Merhabalarr. Bu benim ilk kitabım. Bölüm biraz kısa olmuş olabilir lütfen bunu giriş bölümü olarak sayın. İlk 2 bölüm giriş bölümüdür. Olaylar 3. Bölümde gelişmeye başlayacaktır. Beğenmediğiniz veya düzeltilmesini istediğiniz bir yer olursa satır arası yorumlar bırakabilirsiniz. Vote ve yorum gelirse çok sevinirim. Diğer bölümü vote sayısına göre yazacağım. Çok konuştum. Diğer bölümde görüşmek üzere...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ESMER SEVGİLİM
ChickLitBir yanda sevgilisinden yeni ayrılmış bir kız, Diğer yanda ailesinden çok küçük yaşta kopmuş bir erkek. İkisinin de tek ortak yönü var; hayatları acılar ile dolu... Peki onları biraraya getiren ne? Aşk mı, nefret mi?