Ήταν μια φορά και έναν καιρό μια νεράιδα που ζούσε σε ένα δάσος. Μια μέρα αποφάσισε να ταξιδέψει σε όλον τον κόσμο. Καθώς περνούσε από ένα χωριό, άκουσε έναν θόρυβο να έρχεται από έναν θάμνο. Όταν πλησίασε, είδε ένα ποντίκι να κυνηγάει μια γάτα.
"... αποφάσισε να ταξιδέψει σε όλον τον κόσμο."
«Σώσε με, σε παρακαλώ!», την παρακάλεσε η γάτα και η νεράιδα έκανε τα μαγικά της και έδιωξε το ποντίκι.
«Σε ευχαριστώ, σε ευχαριστώ! Μπορώ να έρθω μαζί σου;»
«Βεβαίως!», απάντησε η νεράιδα.
Και συνέχισαν το ταξίδι μαζί.
Μια μέρα, είδαν έναν πρίγκηπα να παλεύει με έναν δράκο.
«Σώστε με, σας παρακαλώ!», τους ικέτεψε ο δράκος και η νεράιδα έκανε τα μαγικά της και μεταμόρφωσε τον πρίγκηπα σε γάιδαρο.
«Ευχαριστώ, ευχαριστώ! Μπορώ να έρθω μαζί σας;»
«Φυσικά!», απάντησαν οι ταξιδιώτες.
Και συνέχισαν το ταξίδι.
Εκείνο τον καιρό, μια βασίλισσα και ο σύζυγός της, ο βασιλιάς, διοικούσαν το βασίλειο. Είχαν δυο παιδιά: έναν πρίγκηπα γοητευτικό αλλά κακό και μια πριγκίπισσα άσχημη αλλά καλή. Ο λαός λάτρευε τον πρίγκηπα αλλά σιχαίνονταν την πριγκίπισσα. Το καημένο το κορίτσι άκουγε αυτά που έλεγαν για αυτή και στενοχωριόταν. Έτσι, μια μέρα αποφάσισε να φύγει απ' το παλάτι. Καθώς ταξίδευε συνάντησε την νεράιδα, την γάτα και τον δράκο.
«Μπορώ να έρθω μαζί σας;»
«Μα φυσικά!»
"Μπορώ να έρθω μαζί σας;"
Οι τέσσερις φίλοι συνέχισαν να ταξιδεύουν για πολλά χρόνια. Πήραν το όνομα «Η συμμορία των αταίριαστων», κάτι που τους φάνηκε πολύ αστείο. Βοηθούσαν τους ανθρώπους, τα ζώα και τα μαγικά πλάσματα που ήταν διαφορετικά, σαν κι αυτούς. Κι άλλοι σύντροφοι ήρθαν στην παρέα τους και γρήγορα έγιναν τόσοι πολλοί που έφτιαξαν το δικό τους βασίλειο. Εξέλεξαν την νεράιδα για βασίλισσα και αυτή τους διοίκησε δίκαια και σωστά. Η γάτα έγινε φίλη με μια πάπια. Ο δράκος νίκησε στους αγώνες ταχύτητας. Η πριγκίπισσα υιοθέτησε και μεγάλωσε δέκα ορφανά παιδάκια. Και έζησαν αυτοί καλά κι εμείς καλύτερα.
Την εικονογράφηση την έκανα εγώ, οπότε δεν είναι τίποτα ιδιαίτερο. Ξέρω ότι το ύφος και ο τρόπος γραφής είναι λιγάκι απλοϊκά, αλλά, καθώς είναι παραμύθι, έκρινα πως έτσι θα ήταν καλύτερο :) Αν σας άρεσε, δώστε μου μια ψήφο. Δωρεάν είναι, δεν κοστίζει :)
YOU ARE READING
Η Συμμορία των Αταίριαστων
General Fiction"Ήταν μια φορά και έναν καιρό μια νεράιδα που ζούσε σε ένα δάσος. Μια μέρα αποφάσισε να ταξιδέψει σε όλον τον κόσμο..." Μια ιστορία που ανατρέπει τα πιο γνωστά στερεότυπα των παραμυθιών. Αρχικά γραμμένο στα γαλλικά.