Mistiry

6 0 0
                                    

Luna! Luna! word wakker! Roept haar moeder. Luna hoort het wel , maar heeft geen zin om te reageren. Uiteindelijk komt ze . Ze moet natuurlijk wel naar school. Als ze beneden komt zit iedereen al aan tafel. Haar moeder loopt weer te mokken over haar broer. Doe nou eens normaal! Roept haar moeder. Dat zegt haar moeder nooit tegen haar. Maar haar broer is wel ouder. Hij is 15 zij is 13. Dat is toch een verscheel.

Als ze eenmaal klaar is met eten fietst ze naar school. Ze krijgt die foto niet uit haar hoofd. Ze had die foto in een la gevonden. Ze probeert de foto maar uit haar hoofd te zetten. Maar het lukt gewoon niet. Het meisje had bruin lang haar. Der moeder ook. Wie is dit? Waar is dat? En de grootste vraag, hoe komen mijn ouders er aan? Dan schrikt ze wakker uit haar gedachte. Er komt een auto recht op haar af! Snel Springt ze van haar fiets! De fiets word overgereden. O nee, nu moet ik lopen. Nu kom ik zeker te laat. Denkt ze. Maar dan rijd er een auto naar haar toe. Wil je een rit? Vraagt de chauffeur. Ja heel graag. antwoord Luna.

Bij haar school aangekomen, verteld ze aan haar vriendinnen wat er is gebeurt. Ze schrikken natuurlijk wel. Maar nu is alles oké. Zegt ze. Trrrriiinnnnggg de bel gaat. Iedereen loopt naar zijn lokaal. Tijdens de les denkt ze aan hoe ze naar huis moet. En hoe boos haar moeder zal zijn. Dat weet ze al een beetje, want haar broer had ook al zoiets. Zijn hele fiets was toen ook kapot. Hij moest ook nog meebetalen voor een nieuwe fiets. Ze zal dus ook een kranten wijk moeten vinden. Ze zucht, wat een gedoe. Dan roept haar docent  Luna let eens op! S s sorry meneer. Na de les komt ze bij haar docent en zegt wat er gebeurt is. Haar docent begrijpt het. Nu nog naar huis.

Uiteindelijk vind ze een bus. En dan komen de gedachtes weer op. Zal het een achternicht zijn ofzo. Als ze bij huis is Durft ze bijna niks te vertellen. Maar toch doet ze het. Ze vertelt alles maar niet dat ze dacht aan de foto. Ach kind wat erg! Antwoord haar moeder. En ze is totaal niet boos. Maar dat had ze niet verwacht!? Hoe kan haar moeder zo reageren.......

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 08, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Mistiry Where stories live. Discover now