Když jsme šli na hodinu jasnovidectví,tak mi Ron řekl:"Vsadím se,že Trelawneyová zase vyvěští nějakou blbost."
"Jo. Zase o tom,že má smrt bude krutá a bla,bla,bla."řekl jsem a protočil očima v důlcích.
Vylezli jsme po žebříku do vedrem zaplavené učebny. S Ronem jsme se posadili k úplně zadnímu stolku.
Po chvíli hodina začala. Místností se rozezněl profesorčin hlas:"Moji milí,dnes budeme věštit z rybích kostí. Pojďte si pro talířky s kostmi."
Šli jsme si tedy pro talířky a na cestě zpátky jsem Ronovi pošeptal:"Tohle bude zajímavé." Řekl jsem to trochu zpyklenecky,proto mi Ron pošeptal:"Jo.'Pán zla se vrátí. Bude silný jako kdysi.'" Přitom skvěle napodobil Trelawneyovou. Sedli jsme si a Trelawneyová pokračovala:"Někdo uvidí dobro někdo zlo. Věštění z kostí máte v učebnici na straně 83. Můžete začít."
Nalistovali jsme si stranu 83 a sklonili se nad talířky.
"Tohle vypadá jako jabko."řekl Ron a ukázal na skupinku kostí. Potom se podíval do učebnice a četl:"Když v kostech vidíte jablko,znamená to,že se dnes dobře najíte. Super."
"Já tu mám...lepku se skříženými hnáty."řekl jsem a Trelawneyová mě uslyšela. Přišla k našemu stolku a řekla:"Smrt,chlapče,smrt."
"Myslíte?"zeptal jsem se.
"Vím to."přikývla Trelawneyová.
Podíval jsem se na Rona a ten mi pohled opětoval.
Potom Trelawneyová odešla a já se naklonil k Ronovi:"Prosím,ať už tahle hodina skončí."
"Moje slova."řekl Ron a podíval se na hodinky."Jěště pět minut."
Když konečně zazvonilo tak jsme vstali jako první. Sešli jsme po žebříku dolů a vydali se po schodech do Snapeova sklepení.
"Proč musíme mít dvě příšerné hodiny hned po sobě!"řekl jsem a zařadil se s Ronem do řady před sklepením.
ČTEŠ
Povídky z Bradavic
RandomCo dodat. Klasické povídky s bradavickým námětem: Noc u Hagrida, Hermiona a Filch atd.