Uyarı: Smut içerir. Rahatsız olacaklar bu bölümü atlayabilir.
Yazana kadar kaç kere vazgeçtim ama olsundu hddhd Utana sıkıla yazdım. Ya hiç iyi olmadı ama nys s.s
Clark, kapı zili çaldığında ayaklandı. Telefonunu cebine koydu ve kapıyı açtı. Bruce her zamanki yakışıklılığıyla karşısındaydı. Onu içeriye alıp almamak da kararsız kalmıştı. Onu hala tam olarak affetmiş değildi.
Kapısında dikilen Bruce reddemeyecek kadar çok seviyordu. Gerginliğinin gitmesi için nefes verdi. Bedeni kapıdan biraz uzaklaşıp geçmesi için müsade tanıdı.
Birlikte Clark'ın yatak odasına girdiler. Arada sohbet ediyorlar, aralarındaki buzlar yavaş yavaş eriyordu. Bruce yanında hediye olarak birkaç çizgiroman getirmişti. Ayrıca Clark
sözler ağzından çıkmasa da bakışlarında bir özür dileme sezmişti. Clark, sevgilisiyle konuşmadığı beş gün boyunca onu ne kadar özlediğini fark etmişti.İkiside kollarını birbirlerine dolayıp sıkıca sarıldılar. Clark başını Bruce'un omzuna yasladı.
Dakikalar geçse bile pozisyonlarını değiştirmiyorlardı. Bruce, kulağına birkaç sevgi sözcükleri fısıldıyordu. Bu gevşemesine yardımcı oluyordu. Üstündeki negatif enerjiden kurtuluyordu sanki.
Bruce, Clark'ı omuzlarından tutup yavaşça yatağa yatırdı. Boynuna küçük öpücükler, ısırıklar bırakıyordu. Clark sessizce inledi. "Seni çok özledim", dedi Bruce. Sadece ona dokunmayı değil sesini, gülüşünü, gözlerini kısacası her şeyini özlemişti.
Bruce'un eli tişörtünün altından karın kaslarına gitti. Parmağını teninde gezdiriyordu. Clark onun tişörtünü ani bir hareketle çıkardı. Kollarından tutup döndürdü, artık üstte olan oydu. "Bende seni."
Dudakları, dudaklara değerken elleri yaramazlık yapıyordu. Elleri Bruce'un pantalonun içine doğru sokmuştu. Bruce inleyerek pantolonunu çıkarmaya çalıştı. Clark onun beceriksizce hareketine gülerek çıkardı.
Kısa bir süre sonra ikiside çırılçıplak kalmıştı. Clark , parmağını Bruce'un içine ittirdi. Bruce bağıracakken dudaklarını, ağzının üstüne örtüp sesin boğuk çıkmasını sağladı. Parmağını çıkartıp bu sefer kendini içine itti. Bruce bu sefer daha da yüksek bir sesle haykırdı. Clark , kulağına sakinleşmesi için sevgi sözcükleri fısıldıyordu.
İçinde gel git yaparken acı yerini zevke bırakmıştı. Clark daha da hızlandı. Bruce onu saçlarını çekiştiriyordu. İkiside boşalmaya yaklanmıştı. İçinden çıktı ve ikiside boşaldı.
Nefes nefese kalmışlardı. Yorganı üstlerine örtüp sarılarak uyumaya çalıştılar.
Utanarak kaçmadan önce reklam yapmak istiyorum. Yeni hikayem Mad Lady yayımda! Bakarsanız çok mutlu olurum^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yarasa Çağrısı | SuperBat Texting
FanfictionGirişte ufak bir oneshot var <3 kryptonboy: Cidden mi? kryptonboy: Kostümlü halinle fotoğraf mı çektiriyorsun? [summer 2016] Önemli Not: Ergenliğimin bir ürünüdür, bu kitabı okumuş insanlardan verdiğim hasar sonucu özür dilerim. Kaldırmıyorum çü...