prolog

21 2 0
                                    

            "incetul cu incetul ploapele grele mi se deschid. In acel moment simteam cum ochii ma inteapa, seamn ca am cam plans aseara.
            Simt cum un lichid se scurge dim mana mea si simt o usturime ingrozitoare. Cand ma uit ma atent observ o zgarietura adanca la palma. Auci!
          Aseara am avut un cosmar. Am încercat sa recapitulez ceva din vis dar nu prea reuseam. Doar secvențe scurte mai imi apareau in minte. Stiu doar  ca eram in hol si  ca cineva a stins lumina si dupa 5  secunde s-a auzit un tipat. Semana cu cel al  Elenei, iar dupa acea: negru.
          Cand am deschis ochii mai bine mi-am dat seama ca sunt intr-o incapere cam întunecată, cu un gemulet mic, prin el batea lumina slaba a soarelui, cu pereti mucegaiti si de un alb murdar, ca cel din spital. Ugh, urasc spitalele!  Si cu o usa foarte mare din metal.
           Deci, nu a fost un cosmar... a fost real... simt ca mai este cineva cu mine, dar nu stiu cine.
- e cineva acolo? Intreb, iar vocea mea se aude ca un ecou dar nimic, se pare ca vorbesc de una singura. ..
-hello! E cineva aiiiiiici? Mai intreb odata, si aud pe cineva cum isi drege glasul."

Hello people!  Va rog nu ma judecati, aceasta este prima mea carte,  si va mai rog un lucru:sa lasa-ti un vot sau un cometariu daca v-a placut  primul capitol si daca vreți sa continui cartea.
Goodbye people!▶○◀

Moon And Sun/ Dark Soul ♥ (Ethan And Grayson Dolan)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum