Din perspectiva Ellisei:
Se aude un sunet, dar nu reusesc sa-mi dau seama ce e.. ah! Asta-i un semn ca iar am dormit cu geamul deschis si mi s-au înfundat urechile, dar eu imi aduc aminte ca l-am inchis... hmmm ciudat. Deschid ochii si vad locul de unde vine acel sunet destul de enervant:noptiera, mai precis ALARMA! Chestia care ma torturat timp de 11 ani de scoala!! Am o relatie atat de buna cu patul, incat alarma uraste sa ne vadă impreuna.
Incerc sa-mi duc mana spre noptiera, ca sa pot opri alarma aia enervanta dar fara succes, caci ceva imi tine mana. Ma uit ma bine in spatele meu ( eu dormind pe burta) si o observ pe Elena sau cum ii zice je ei: Lena. E este sormea geamana si dormea cu un picior pe mana mea si cu fata in josul patului iar cearsaful era incalcit, daca vedeai cum aratam, mureai de ras.
hmmmm... bun, sa vedem, ce-am făcut noi doua aseara.... oh! Da, am dat petrecere in pijamale aseară si mna.. ne-am uitat la vreo doua filme actiune, horror comedie cum ar fi: Amytiville horror, anguish ( sper ca am scris bine). Deci Anguish a fost si este cel mai bun film! Au mai fost doua filme dar numai tin minte cum se numeau.in fine... in rest nu-mi mai aduc aminte, deoarece am pierderi de memorie si iau niste pastile pt. Chestiile astea.
Vreau sa o dau jos pe grasana de pe mine dar nu pot. Of, cate dulciuri mananca fata asta???Ma uit in josul patului, când deodată vad doua capace de oala. Hmm, oare ce cauta astea aici. Eh nu ma intereseaza.. mai încerc inxa o data sa ma ridic si ca sa vezi, minune, pot! Ase, ii rodic capul si il asez cu grija ca nu cumva sa se trezească si iau capacele si le izbesc cat de tare pot. Auci, cred ca-am asurzit.. ma uit la Lena si o vad jos din pat. Ah! Sa vezi ce bataie imi iau....
-ai innebunit? Ma intreaba Lena
-no deloc, de ce intrebi?? Se vedea sarcasmul din vocea mea.
-ah, stai sa vezi ce bataie iti trag. O vad cum se ridica si incep s-o iau la sanatoasa prin toata casa doar sa nu mananc bataie. Dupa ce am coborât si urcat de vreo 3 ori cele 2 etaje am cazut jos si ea peste mine. Am inceput sa radem.
- alergi ca un iepure, Elissa!
-si tu ca o broasca!
-mno, csf? N-ai csf :)))
-i know...
-mno, hai sa ne ridicam caci trebuie sa ne pregătim de... scoala, nu-mi vine sa cred ca vacanta s-o terminat si trebe sa-ncepem scoala eh, bun venit clasa a doispea!
- mda.. sad, ca tot veni vorba cat ii cesu?
-ăaaaaaaaa! Ii 7:30 !!
Cand am auzit mi-a picat ceru'-n cap. Fugi si imbracate, fa-ti un dus mananca micul de jun, da de unde, abia am reusit sa ne-mbracam la dezastru ce era in camerele noastre.. uf, in sfarsit am reusit sa ma-nbrac si sa ma machez da' Lena... ea... a mai durat vreo un sfert de ora. N-am intarziat si chiulit in viata mea la scoala, chiar daca o urasc din tot sufletul dar fara ea nu-i niciun viitor, caci eu si Lena numai avem parinti si... traim singure.In urma cu 6 ani...
Se aude un sunet de usa trântit si il vad pe tata cum alearga spre noi cu zambetul pe buze. Mai intai se duce la mama si o saruta pe frunte maiapoi pe buze. Ugh, ce scarbos! Iar mai apoi se intoarce spre noi si ne ia in brate si ne sărută pe frunte, el este foarte protector cu noi.
-tati, de ce esti asa de bucuros?
-am luat si eo "vacanta"!!!
-adica concediu??
-oh da cum te-ai prins?
-pfff.. nu sunt atat de...
-bine, bine. Deci, fara deci, mergem in Londra!! Acolo este fratele meu, stiti nu?
-da tata, stim, zicem eu,Lena la unison.
-ok siii, o sa mergem si la mare! Din nou!!
-nu cred! Stai asa!! Ai zis cumva, londra?? Si Romania adica, yupiiiii la mare!!!! Imi place atat de mult la mare! Am zis eo si Lena tot la unison.
-cand?
-maine dimineata ne imbarcam si nergem la mare.
**
-hei, trezeste-te, trebe sa plecam! Asta-i Lena..
Am urcat in masina si tot drumul am dormit asta pana am ajuns la aeroport. De acolo am intrat in avion si mi-am bagat castile in urechi si dai din nou somn.
Simt cum ceva ma zguduie... hmmmm... Lena, din nou
-am ajuns imi zice ea in soapta.
******
Cat timp am stat in Romania a fost frumos; avand in vedere xa eo merg anual si chiar daca nu prea stiu limba tot ma duc acolo, deoarece imi place foarte mult locul ăsta, tara asta.
****
Am ajuns si-n Londra, aici chiar ca n-am mai fost de mult timp, adica am fost acum de 10 ani. Am fost doar cand avean 2 ani. Am fost întâmpinați de unchiul Christopher si matusa Emily. Casa era una asa de simpatica. Avea doar parter si etaj. O curte foarte mare cu leagane, foarte multe leagane si balansoare. Va intrebati de ce atat de multe. Ei bine, unchiul si matusa au 7 copii. Da da, ai auzit bine ( ati citit bine in cazul nostru) 7 la numar. Mi-a fost dor de verisorii mei. Vii si prezint: gemenii Lucas si Marcus, Luke, Harry, Rebecca, Ashton, Kim. Si la Londra a fost foarte frumos, am vazut orasul. Dar ceva s-a întâmplat.
Ma plimbam cu tata si mama prin oras si simțeam ca-s urmarit dar nu am dat importanta. Cand am vrut sa plecam acasa la unchiu si matusa, trebuia sa trecem printr-un carter mai... înspăimântător. Deodata sa auzit un foc de orma si cand m-am uitat in spate am vazut pe cineva care era imbracat in negru, n-am reusit sa-mi dau seama cine este iar cand arma s-a indreptat spre mine tata a sarit in fata mea si el a fost impuscat. Iar cand a mai vrut sa ma mai impuste o data a sarit mama si la randul ei a murit si ea.
****
-mai repede Lena o sa intarziem!
- oh, tocilar-o! Ai ocazia ca-n momentul asta sa intarzii! Si ce bine imi pare.
-eo conduc!
Mda.. dupa cum vedeti eu si Elena suntem total diferite chiar daca suntem gemene. Eu sunt tocilara si am 10 pe linie iar ea are numa' 8,7,4,1,5... mie numi place sa merg in club si sa ajung acasa la ora 5 dimineata, pe cand ea vine cateodata la 6 sau 7 dimineara, in concluzie: ii place sa se distreze iar mie nu! Eu sunt timida iar ea este cu tupeu, iar in concluzia finala: *sunet de tobe va rog* suntem TOTAL diferite una de alta.
Am ajuns si la liceu. Imi parchez frumoasa decapotabila si cobor don ea indreptandu-ma spre liceu dar...
- Elissa, stai cu noi! Ma roaga sormea si prietenele ei.. ugh.. niste rasfatate, adica ele nu sormea, sormea doar sta cu ele fiindca se înțelege... in fine
-ugh, pai stii, eu trebuie sa merg in clasa sa-mi salut colegii si prietenii si sa repet si sa...
-oh stai cu noi Lisa, te rog!
Si la insistentele ei am stat, nu-mi place popularitatea!
-Elissa Mason?? Aceea Elissa Mason pe care o cunosc? O, dumnezeule! As putea cunoaste vocea asta dintr-o mie!! Zoey. Ma intorc cu fata spre ea si o iau in brate. Zoey este cea mai buna prietena a mea si a elenei. Mai mult a mea.
-oh, ce dor mi-a fost de tine, Zoey!!
-si mie de tine. Abia am asteptat sa vin la noul liceu. Am vrut sa-ti fac o surpriza!!! Si.. ei bine... Surpriza!!!
Zoey nu s-a schimbat prea mult. A ramas tot acea fata cu parul brunet spre blond deschis, foarte deschis, ochii verzi cu caprui, inalta si... tot acele sprancene groase. :)))
- hei as vrea sa-ti spun ca...
Nu a apucat sa-mt zica caci doua BMW-uri si-au facut aparitia in curtea scolii si un lamborghini neagru, viteza cu care conduceau era destul de mare asa ca persoanele care erau prezente acolo s-au dat pentru a nu fi zdrobite.
Liniste. Cu toti eram concentrati pe cele 3 vehicule. Din primul bmw a iesit Andreea Lawer si Taylor Jonson, cel mai ravnit cuplu din liceu. Din a doua masina a iesit Cameron Diaz, capitanul echipei de fotbal, si bine inteles caci ea nu trebuia sa lipseasca: Amanda Preschot. Adica.. pitipoanca liceului... hainele cu care era imbracata dadeau impresia ca a venit la auto stop nu la scoala, fusta roz sfosforescent si maieul super decoltat, parul ei blond cred ca era împletit iar machiajul excesiv il puteai asemana cu cel al unui clovn.
Iar din cea dea treia masina a iesit colegul cel nou al liceului. El era imbracat intr-o pereche de pantaloni sport gri si largi, un tricou negru tot larg si un lant cam lungut zic eo la gat. Parul era de un negru combinat cu brunet iar ochii ii avea foarte adanci. Privirea lui exprima doar indiferenta. Se incrunta putin cand ma văzut ca ma uit la el. Dintr-o data ma simt zgâlțâita.
-hei, eli, te simți bine? Te strig si nu-mi raspunzi.
-aaaa.. da sunt doar un pic obosita, zic mintind-o. Ce vroiai sa-mi zici?
-vroiam sa-to zic ca m-am mutat la tine!! Bagajele sunt in masina mea.
-oh, ma bucur ca vei sta la mine. O sa avem atatea de povestit.
Zoey ma trage dupa ea pana in clasa, unde se pare nu sunt prea multe schimbari. Aceeasi clasa; etajul 1, aceleasi dulapuri aceeasi colegi rai care fac misto de mine doar pentru simplul fapt ca-s tocilara si iau note bune.. si .. aceeași diriga de mate...
M-am dus in ultima banca unde obsnuiam sa stau si bineînțeles am luat-o si pe Zoey dupa mine. Dar nici bine nu ma asez ca pe usa intra....Hello people! ! Sper ca acest capitol sa va placa si sa nu va plictisiti!
Va iubesc si va pup! :* :)) $$
CITEȘTI
Moon And Sun/ Dark Soul ♥ (Ethan And Grayson Dolan)
Teen FictionViata nu a fost prea buna cu ea... dar a continuat sa lupte, a vrut sa câștige, nu sa piarda. "Nu vreau sa pierd razboiul, eu vreau sa-l castig, n-am de gand sa-l pierd acum, acum cand mai am putin." A fost nevoie doar de o zi ca v...