"Ablaaa hadi kalkk okula geç kalıcaksın!" Allahım sen bana sabır ver nolur.
"Abla bakk kalk yoksa zor kullanıcam."
Sabır Allahım sa-"Ahh hayvan! Allahım 12 yaşında bi kız nasıl bu kadar ağır olabilir yaa." İnsanın niye böyle bir kardeşi olabilir yaa. Bi insan böyle mi uyandırılır yaa tam da dylan aşkımla balayına gidiyorduk ya.
"Hi sen bi kere kendine bak tek yaptığın oturup poponu büyütmek"
"Laflara bak yaa, Avrupa defol git yoksa çok kötü olur bak."
"Yaa Asya öğrenemedin benim adım Elif ba- ahh tamam tamam gittim"
Cimcimeye bak yaa; ayy sabah sabah gıcık etti ya. Uyku sersemi olmasam ben ona napacağımı biliyordumda neyse. 12 yaşında bu kadar bilmişlik fazla bence zaten fazla güzel uyuz.
Yoo kesinlikle kıskanmıyorum..."Asyaaa"
"Efendimm" ses yok.
"Efendimm" ses yok.
"Asyaa"
"Ne varr yaa" ve asya terliğe hazır ol.
"Kız sen hala kalkmadın mi hadisene okula geç kalıcaksın hadii kalk çabuk"
"Yaa anne zaten hayatımi mahvettiniz bırakın uykumla mutlu mesut yaşıyım yaa" annemin ölümcül bakışlarına mağruz kalınca yataktan hemen kalkıp dolabımın önüne geçtim annemde suratında 'ben kazandım' gülüşü ile odadan çıktı.
Yaz tatili neden bu kadar çabuk bitebilirdiki o lanet okula gitmek istemiyorum. Evet yaz tatilinin ilk ayı hemen okulların açılmasını istemiştim ama kendi okulama gitmek istediğim için canım üveyciğim, babam, benim iyiliğimi düşünerek beni daha kaliteli bi okula yazdırmış. Peh benim okulumda gayet kaliteliydi evet hamile kızlar,bıçaklı serseriler, içkici manyaklar olabilirdi ama en azından samimi bir ortamdı. Bi kere Can ile Yeşim ordaydı canım dostlarım benim onlardan nasıl ayrılırdım ben gıcık canım üveyciğim bütün suç onun.
Bu okula gelmemin tek sebebi Avrupa,küçük kız kardeşim elif, çok istediği için ve tabikide Buğra için.
Babam ben 5 yaşındayken öldü 2 yıl sonrada annem Faruk üveyciğimle evlendi. Sonra o adamla birlikte İzmire gelmek zorunda kaldık ben ne güzel Bolunun soğuk havasıyla mutluyken İzmire gelmiştik. Başta hiç sevmemiştim ama sonra Buğra ile tanıştım benim kardeşim herşeyim oldu. Onun sayesinde hayatım biraz daha güzelleşti ayni sitede oturduğumuz için sabahtan akşama kadar birlikte futbol oynardık. Evet futbolda iyiyimdir. Ego iz tolkink.Bi kaç yıl sonra Elif doğdu evet babalarımız farkli olabilir evet cadı olabilir ama onu çok seviyorum onunla birlikte hayatım harika oldu.
Anneme yalvarsamda adını Avrupa koymadı. Ama ben doğduğundan beri Avrupa diyorum Elif küçükken adının gerçekten Avrupa olduğunu sanardı yavrum ya.
Elif doğmadan önce üveyciğime baba demiyordum Faruk amca diyordum ama canım üveyciğim fazla otoriter olduğu için Elife bişey anlatmak istemedi Annemde haklı buldu; o küçük ve masumdu onu bi yalan içersinde büyütmemeliydik ama kabul etmek zorunda kaldım canım üveyciğim saolsun!Üstümü hemen giyinip aşağıya kahvaltı yapmaya indim tabi kaldıysa. Olamaz üveyciğim sinirli gözüküyor omon tonrom.
"Kızım uyanmasaydın keşke niye zahmet edip kalktın?" Babam bunları söylerken Avrupada çaktırmadan gülüyordu göstericem ben ona.
"Özür dilerim babacığım çok istediğim(!) okuluma geç kalmadan hadi Avrupa gidelim" diyip Elifin kolundan tutup kapıya depar attım biraz daha dursaydım anneciğimden cimcik yiyebilirdim.
"Yaşasın aynı okula gidiyoruz artık okulda bana bulaşan erkeklere abim bu okulda diyip korkutabilirim" dedi ve gelen servise doğru kaçtı bende arkasından.
"Bak Avrupa sen çok olmaya başladın buraya gell"
"Tamam tamam sakin güzelim, dokunma benim civcivime"
"Ya Buğra bırak valla dövücem bunu ya" diyip beni tutan Buğradan kurtulmaya çalıştım. Arkadan bi ses "Artık otururmusunuz? Sizi dinlemek zorunda değiliz." Allahın kekosu ya.
Aynanda Buğra ile gözlerimizi devirdik ve yerimize oturduk.
"Ya kanka hala şoktayım ya eski günlerdeki gibi okulun altını üstüne getiricez be" Buğra ile ilkokulumuz ve ortaokulumuzda aynı okuldaydık. Lisedeyken ben kazandığım yere gitmek istedim Faruk amcaya daha fazla yük olmak istemiyordum. Buğralarında durumu iyi olduğu için o koleje gitti okullarımız ayrılsada genede hergün beraberdik Can ile Yeşimlede tanışıyordu. Başta biraz kıskançlık yapmıştı ama sonradan o da onları çok sevdi genelde haftasonları hepimiz birlikte takılırız.