Arkamızı döndüğümüzde Lavender bize bakıyordu . Sevdiğini hangisine söylemişti . Harry mi Ron mu ?
" Ron seni seviyorum " diyerek öne çıktı Lavender . " Senden çok hoşlanıyorum " dedi . Gözleri beklentiyle bakıyordu .
Ron ' un şaşkınlıkla gözleri büyüdü . Yavaşça kafasını Harry ve bana çevirdi . Ne yapmam gerek sizce der gibi baktı .
Ron bize kafasını çevirmeden önce Harry ile göz göze gelmiştik ve gülmüştük . Lavender Ron ' un gözlerine beklentiyle bakıyordu .
Ron yavaşça genzini temizledi . Kafasını Lavender ' a çevirdi ve 2 adım öne çıktı . Bedenleri arasında 1 adım vardı nerdeyse .
" Lavender ilk başta üzülmeni hiç istemiyorum ama bizim aramızda birşey olamaz . " dedi ve sustu . Lavender ' dan ufak bir hıçkırık yükseldi . Ron baş parmağını ile Lavender ' in göz yaşlarını sildi . Sonra gülümsedi .
" Hiç mi şansım yok Ron " dedi gözlerinden ip gibi yaş süzülüyordu .Ron kafasını iki yana salladı . " Peki Ron ama bir gün beni seveceksin ama çok geç olacak " dedi arkasını döndü ve uzaklaştı .
Ron kızın arkasında bakıyordu . Destek olmak istercesine yanına gittim ve sarıldım . Kafasını omzuma gömdü . Ron çok değişmişti eskiden herşeyi pat pat insanların yüzüne söyleyebiliyordu .
Kafasını kaldırdı ve bana baktı . Pişman gibiydi . " Hermione onu üzmek istememiştim . Ama biz olmaz olamazdık ." sesi üzgün çıkıyordu . Harry yanımıza yaklaştı . " Kendini üzme Ron . Şimdi kabul etseydin ileride sevmediğin için daha kötü olacaktı " dedi Ron ' un omzunu sıktı . " Böylesi daha iyi oldu " diyerek Harry onayladım .
" Şimdi ortak salona girmek istemiyorum . Biraz dışarıda dolaşsak olur mu ? "
Harry ile başımızla onayladık onu . Yeraltından çıktık . Ve Hogwarts kulesinden ayrıldık . Bahçeye çıkınca her zamanki oturup ödev yaptığımız ağacın altına oturduk . Ron eline küçük bir çimen aldı . Onu ikiye üçe böldü . Harry ise ağaca yaslanıp bulutları izledi . Bense Fred ' i düşünüyordum . Saçma bir şekilde aramızda bir çekim vardı ve ben bunu anlayamıyordum . Fred sadece Ron ' un abisi olmalıydı benim için ama onu daha farklı bir köşeye koyuyordu kalbim . Ve buna engel olamıyordum .
Harry beni dürttü . " Hermione baksana şuradaki bulut bir hipogrife benziyor " dedi eliyle beyaz uzun ve pofuduk bulutu gösterdi . Ron gülerek konuştu .
" Tombul bir hipogrif olmalı " Harry dahil hepimiz gülmeye başladık . Cidden iri bir hipogrife benziyordu . Ron eliyle bir bulutu işaret etti .
" Hermione bu bulut sana benziyor " dedi . Buluta dikkatlice baktım . Bulut insan suratına benziyordu ama bana benzemiyordu ki . Harry kahkaha attı .
" Ronald bu bulutun neresi bana benziyor ? " dedim . Harry bir kez daha güldü . Komik değildi aslında birde histerik bir şekilde gülüyordu .
" Ron bu bulut Lavender ' e benziyor " dedi Harry . Ron ' un suratı düşmüştü . Konuyu dağıtmak için rastgele bir bulutu gösterdim . " Sizce bu bulut neye benziyor " dedim . İkiside kafasını buluta doğru çevirdi .
Aslında bulut birşeye benzemiyordu ." Bu bulut ay çöreğine benziyor " dedi Ron . Bir yandan karnını ovuşturdu. " Acıkmışım ya " diyerek güldü .
Harry gözlerini kıstı . " Bu bir kirpiye benziyor " dedi . " Ne kirpi mi ? Neresi benziyor kirpiye ? " dedi Ron
" Ne ay çöreği ne de bir kirpiye benzemiyor bu bulut " dedim . Gözlerimi kıstım uzun süre inceledim . " Bir kozalağa benziyor " dedim . Ron ve Harry omuz silkip güldüler .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ALWAYS ◎FREMIONE ( Ara Verildi )
FanfictionAma o Fred Weasley' di . Komik , şakacı ve fazla kızıl olan Weasleydi ...