Block B (hangul: 블락비) este un grup de băieti din Coreea de Sud creat de Cho PD al agentiei Brand New Stardom. La 15 aprilie 2011 si-au făcut debutul la KBS Music Bank cu melodia „Freeze!" („그대로 멈춰라!"). Grupul este format din şapte membri:Zico (Woo Jihoo), Lee Taeil, B-Bomb (Lee Minhyuk), Ahn Jaehyo, U-Kwon (Kim Yukwon), Park Kyung, and P.O (Pyo Jihoon). Membrii Block B danseaza rap, compun, şi cânta. Single-ul lor de debut este „Do You Wanna B?" compus din trei piese. Block B este mic pentru termenul de blockbuster, insa grupul are speranţe mari de a face o buna impresie în industria muzicală. Grupul îşi are rădăcinile în hip-hop, dar cu interes si în diferite genuri.
2011: Debut
În februarie 2011, Cho PD a anunţat că el va cheltui 1.4 milioane dolari pentru a crea un grup de şapte-membrii cu influente hip-hop bazandu-se pe „Creating Korea's Eminem Project". El a adăugat că aceasti septe membrii au fost instruiti de către alţi artişti hip hop, inclusiv Verbal Jint, Skull, şi Rhymer, şi a anunţat debutul în aprilie 2011. Grupul a starnit un mare interes atât pe plan intern cat şi internaţional, înainte de debutul lor.
Pe 13 aprilie 2011, videoclipul de debut pentru „Freeze!" a fost lansat. Freeze a fost interzis de către Comisia de protecţie a tinerilor, deoarece organizaţia a simţit că erau prea sexy pentru televiziunea coreeană. Acest lucru a însemnat că albumul nu a putut fi vândut minorilor sub vârsta de 19 ani şi de asemenea, nu a putut fi difuzat înainte de ora 22:00. La 15 aprilie 2011, grupul si-a facut debutul in direct laKBS Music Bank. Grupul a urmat sa elibereze o alta piesa „Wanna B."
Block B si-a făcut mai multe apariţii atât in emisiuni la radio cat şi show-uri TV, inclusiv „Younha's Starry Night" şi „100 de puncte din 100″.
Primele lor copii ale mini albumului nou au fost lansate pe 23 iunie 2011.
Pe 22 iunie 2011, primul episod MTV Match Up! a fost difuzat participand Block Bşi B1A4.
Primul episod a aratat pregatirea celor de la Block B, pentru videoclipul „Tell Them". Spectacolul va permite ambelor grupuri să-şi arate talentele lor muzicale şi personalitate prin intermediul misiunilor pe săptămână şi inregistrari din spatele scenei. Programul va avea opt episoade. La data de 16 octombrie 2011 MTV a început difuzarea unei serii Match Up! care a fost facuta in timp ce Block B au promovat în Japonia.2012: „Welcome to the Block"
A fost anunţat la începutul lunii ianuarie că Block B si-ar face întoarcerea, cu un mini-albumul intitulat „Welcome to the Block„. Pe 13 ianuarie un teaser pentru album a fost lansat şi după 27 ianuarie un teaser de 15 secunde pentru noul lor single „Nanrina" (Go Crazy). Un al doilea teaser a fost relevat trei zile mai târziu.
La data de 1 februarie, Nanrina a fost prezentat publicului şi albumul „Welcome to the Block" a primit laude pe diferite site-uri de muzică, cu toate acestea, două piese de pe album (LOL şi Did You or Did You Not) au fost interzise de către „Ministry of Gender Equality and Family „(MOGEF) şi KBS ca fiind nepotrivite. Liderul Zico, si-a exprimat gândurile sale cu privire la aceasta spunand „Doar muzica este destinata publicului nostru" şi „libertatea de exprimare a fost intrerupta" De asemenea, el a declarat că a fost consternat de acest lucru, fiind producător pentru cinci piese din cele şase de pe album, şi că a fost o coincidenţă că sa întâmplat acest lucru pentru a doua oară. Piesa „Action" a fost produsa şi scrisa de Zico, în colaborare cu un stagiar YG Entertainment, Kang Park. Membrii Block B, au spus că vor continua să lucreze din greu pentru a crea melodii mai mult spre „orientări 'în viitor.
Controversa cu Thailanda
În februarie 2012 Block B a intrat intr-un comportament agresiv al fanilor dupa un interviu care a avut loc în Thailanda, o lună mai devreme. Ca răspuns la acest lucru, membrii au emis scrisori de scuze sincere, şi au lansat un video pe contul Youtube al casei lor de discuri. Ca urmare a acestui incident Zico s-a ras in cap.
CITEȘTI
Block B facts
RandomAm văzut că nu este vreo carte cu informații despre ei, așa că mi-am zis să scriu eu una ^^.