♡4.BÖLÜM♡

430 36 17
                                    

Yeşim:Şey ıı ben niye gelmiştim ya?
Çınar:Bilmem neden geldin.
Yeşim:Bilmem ııı heh Defne çağırdı pakite alıcaktım.
Çınar:He ben Defne'nin abisi ortanca abisi Çınar.
Yeşim:Hani şu öküz olan... ııı bende Yeşim ... Yeşim Aras.
Çınar:Defne merak etmesin git hadi.
Yeşim:Öküzsün harbiden ya öküz Defne'nin dediği kadar varsın he.

(Yeşim Çınar'a ters ters bakıp en üst kata çıkar ve kapıyı yumuruklar Defne hemen kapıyı açar)

Defne:N'oldu Yeşim bu ne şimddet bu celal.
Yeşim:Senin o ÖKÜZ abin ile karşılaştım n'olucak neyse ben öküzümü ve senin alıp gidiyorum.
Defne:Ben gelmiyorum.
Yeşim:Bende abine abimle bir gece geçirdiğini söylerim.
Defne:Sen nerden biliyorsun.
Yeşim:Abimin arabasın da kamera var bebeğim. Ama sonrası sizde n'aptınız gece boyu.
Defne:Uyuduk n'apıcaz yani. Heh hem o odun abin tipim değil.
Yeşim:Neyse hadi Defne Barutçu seni geri görürelim
Defne:Of tamam hadi şu öküzü çıkaralım tuvaletten.

(Defne tuvaletin kapısını açar Yalın kendini ďışarı atar)

Yalın:Allahım Dünya varmış yarabbim.
Yeşim:Hadi bakalım çifte kunrular gidelim.

(Yeşim cool cool evden çıkar)

DefYal:Yeşiiiim!

(DefYal aşağı iner Yeşim ve Defne Yeşim'in arabasına Yalı kendi arabasına biner ve Aras Teknoloji'ye giderler)

Defne:Yeşim neden ben ya neden ben niçin beni seçtin yani başa insan yok mu?
Yeşim:Hayır yok.

(Defne Yeşim'e söylene söylene şirketin önüne kadar gelir)

Yeşim:Defne iki dakka bekle ben birşey alıp gelicek
Defne:Tam... da neden

(Yeşim birşey demeden içeri girer ardından Yalın gelir Defne tam arkasına dönecekkeb Yalınla göz göze gelir birbirlerine yapışırlar ve dakikalarca birbirlerine bakarlar)

Defne'nin düşüncesi: Allah'ım bu ne yakışıklılık bu nu daşlıktır yarabbim ben bu Dünya'ya kimin için geldiğimi buldum galiba adam daş resmen biraz odun falan ama bir ömürlük yakacağım oldu.

Yalın'ın düşüncesi: Bu ne tatlılık bu ne endam bu ne güzellik şirinenin ikizi maşallah ben bu Dünya'ya galiba Defne için geldim ben bunu bakabaka öldüm ölücem belkide öldüm bile Allah'ım özene bözene yaratmış ben aşık mı oluyorum ya? Yok lan ne aşkı benim daha plauboyluk yapmam lazım bu kızdan uzak dur Yalın Aras uzak dur tabii durabilirsen.

(Defne ve Yalın bakışmaya devam eder)

~~~~~~~~~~YEŞÇIN~~~~~~~~~~

(Yeşim odasına girdi ve koltuğa oturdu Çınar'ı düşünmeye başladı)

Yeşim'in düşüncesi: Allah ben aşık mı oluyorum yani şeyden sonra olabilirmiyim yada olmayabilirim ama aklımdan çıkmıyor sarışın ne güzel Defne ile görümge olur kuzu kuzu geçiniriz. Aman bende yani ben Çınar yüzünden kafayı yiyeceğim ya çıkmıyor aklımdan öküz of ya ben nasıl unutucam Çınar'ı yağ 😢 of ağladım ağlıycam,aşık oldu  olucam o kadar yani kafam çok karışık of yağ of.

(Çınar Barutçu Gemicileğe gitti odasına geçti ve Yeşim'i düşünmeye başladı)

Çınar'ın düşüncesi: Yok oğlum çıkar o kızı aklından o kız sana göre değil etek giymeyi unutmuş ya KaraKız of ya of ben aşık olamam olmam yani olmaz asla oğlum çıkar o kızı hadi sen yaparsın. Çınar bak çıkar o kız size sana göre değil of hadi akla söz geçirdim kalbe nasıl söz geçiricem ben ya aşkımdan yada etek kavgasından ölücem ben şahsen etek kavgasını seçebilirim yani aşk adı söylenişi herşeyi güzel ama o kız seni aşar be Çınar Barutçu aşar seni o kız.

Nasıl olmuş?

minikgevezekiz yazımıyla sizlerle 💋









Adı Aşk OlsunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin