Violul ( Harry Styles)

2.6K 71 31
                                    

                                                    Capitolul 1: Inceputul

    O alta zi, o alta muzica. Sar din pat repede, ma imbrac intr-o pereche de blugi si o bluza inchisa la culoare dupa care mananc ceva bun si plec la scoala. Pentru mine fiecare secunda conteaza pentru ca poti sa mori oricand, in cel mai stupid mod. Asa ca de ce sa nu profit de secundele, minutele sau anii care mi-au mai ramas? Un zambet mi-a aparut pe fata cand am zarit-o pe Mary, cea mai buna prietena a mea.

   - Hey! Ce faci?

   - Nu inteleg ceva la tine Diana. De ce esti mereu asa bine dispusa?

   - Pentru ca....asa sunt eu?!

    - Mda. Tipic tie. Apropo sti ca maine este concertul cu aia din One Direction, nu? Abea astept sa-i vad!

     Eu cu Maria ne-am cumparat bilete de cinci luni si abea asteptam ziua de maine.

     - Si eu! Ma intreb cum arata idolul meu Harry Styles?

   - Dar Zayn? O Doamne! Abea astept!

   Dupa cinci minute de vorbit despre acesti minunati baieti am ajuns in clasa.

   De cand am auzit de aceasta trupa l-am placut pe Harold. Pur si simplu ma atrage adica este baiatul rau a trupei, prima data cand a facut sex cu cineva a fost cu cea mai buna prietena a mamei lui si este frumos. Nu stiu cum se comporta dar il plac.

     Profesorul de geografie a intrat in clasa. Dupa ce ne-am salutat, profu' a inceput sa ne predea lectia. Urasc material asta! Uf!

     Cam asa au trecut toate orele. Imi iau "la revedere" de la cea mai buna prietena a mea si pornesc spre casa.

    Oare el o sa ma placa sau cel putin o sa ma tina minte? Adica sunt doar o fana disperata. Harry are milioane de fete care-l plac de ce m-ar alege tocmai pe mine? In primul rand este o distanta de patru ani intre mine si Harold deoarece eu am 14 ani iar el are 18 ani si-n al doilea rand Taylor Swift ii poarta copilul in pantece. Ochii au inceput sa-mi luceasca si in cele din urma o lacrima mi-a cazut pe obraz dar mi-am sters-o repede ca sa nu observe nimeni.

    Dupa trei minute am ajuns acasa.

       Maine, ora 18

  Sunt la concert. Baietii sunt pe scena iar Harold se uita incontinu la mine. Este asa frumos in realitate. Doamne! Cred ca sunt cu adevarat indragostita de el dar Harry in noua luni va fi tata. Nu! Nu ma voi intrista! S-a terminat prima melodie iar Harold spune publicului:

   - Vom lua o pauza de zece minute!

   Imi este cam sete. Ma duc sa-mi cumpar o Cola.

   - Mary! Ma duc la un magazin din apropiere sa-mi cumpar un suc. Ma intorc in maxim cinci minute. Pa!

   - Pa!

    Am plecat. Baietii astia chiar au talent. Dar unde naibi este un magazin? Uf! Am ajuns pe o strada intunecata. Simt cum cineva ma impinge in perete si ma intoarce spre el. Doamne! Imi este frica. Adica ce om normal m-ar impinge intr-un zid si apoi m-ar intoarce? Barbatul acesta vrea sa ma violeze. Imi ridic privirea si imi dau seama ca cel care o sa abuze de mine sexual este chiar..

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Mar 25, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Violul ( Harry Styles)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum