Küçük bir kızın küçük bedeni yere serilmiş duruyordu. Kimse napıcağını bilmiyor çaresiz gözlerlere küçük kıza bakıyordu. Kız yavaşça kalktı. Kalktığında insandan başka bir şey yoktu. Amcasıda yoktu. Küçük kız amcasına nefret duyuyordu. Ama bunu annesine veya babasına söylemezdi söyleyemezdi. İnsanlar açıldı annesinin yolda olduğunu söylüyorlardı. Ama kız gözlerini kısmış ağacın arkasındaki şeye bakıyordu. İlk amcası olduğunu sandı. Sonra amcasının polis karakolunda olduğunu öğrenince tırsmaya başladı. Biraz daha iyi olunca kalktı ormana yaklaştı. Ve onu gördü beyaz kopşonlu şu herkezin konuştuğu katil. Sırıtıyordu Sally buna gıcık olmuştu. Tam yanına gidecekken annesi geldi. Zaten o anda kızın küçük bedeni yere yapıştı.
Sally:
Korkuyordum çünkü amcamdan sonra bide bu. Biraz araştırmadan sonra adının Jeff olduğunu ve on üç yaşından beri bir sürü cinayet işlediğini gördüm. Kim bilir daha ne olacaktı.Jeff:
Cidden Slender bunda nasıl bir katil potansiyeli gördü. Bu kız anca barbi bekbeklerini öldürür.Slender:Çocuklar o kızda katil potansiyeli var. Ayrıca Ben etek giyiyor ama ona birşey demiyorsun.
Jeff: Normalde bu konuya gülmem ama (uzuuuuun bir gülüşmenin ardından) etek Ben ah Slendy ahhahaha.
Slender:JEFF!!!
Y:
Jeff o kızı istemiyordu onu öldürecekti ve Selender onu yanlarına almiyacaktı. Jeff Sally'nin evine girdi odasında kıza bakıyordu ve "Go To Slepp Sally" diyip gülmeye başladı. Sally sesden olsa uyandı yanlızdı annesi ve babası iki gün yoktu.
Sally:Ba bana za za rar verme lü lüt fen
Toby:Hey dostum bunu yapma
Jeff:Sende mi? Bu kızda ne var? Ahhhhh.
Toby:Çok güzel waffle lar. Birde bi şey daha ah neyse Slendy onu sadece deniyecek. Zaten geçemez benide o gönderdi.
Jeff:Bu seferlik şanlısın Sally. BU SEFERLİK
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sally Williams
ParanormalKüçük yaşta acımasız bir katile dönüşen. Ayıcığını yanından ayırmayan altı yaşında bir katil