HiradanHayatım Gerçekten berbattı ailem tarafından sürekli dışlanıyorum. Ablamı pek sevmem ama aramızda kan bağı olduğu için ona iyi davranmaya çalışıyorum. Ailem ablama benden çok daha fazla değer veriyorlar Bu her hallerinden belli. Bu durumdan sıkıldım ama hiçbir şey söyleyemiyorum. Sanki her an beni evden kovacaklarmış gibi davran davranıyorlar.
''Bu halinden kurtulmalısın.''Diyen ablama baktım.
Bana hiçbir zaman ablalık yapmamıştı. Ama iş okuldaki popülerliğe gelince her şey değişiyordu.
''Neden ben bu halimden memnunum. Ayrıca sen neden karışıyorsun!!!''''Kızım iyiliğin için,bir üniversiteli böyle giyinmez,ve benim kardeşim hiç giyinmez. ''
Kesin Benim iyiliğim içindir eminim(!)
''Tamam, ama çok fazla abartmayalım.''
''Tamam''diyip sinsice bir gülüşünü attı ve dolaba yöneldi.
''Hira gözlerim kanadı kızım, kalk alışverişe!''
şu an gerçekten çok abartıyor o kadar da kötü giysilerim yok.
Zaten moda ile hiç ilgimi olmasa da moda tasarım bölümünü istemiyorum.3 saat sonra****************************************************************************
''Hala geziyoruz neredeyse 3 yılık şey aldık''
''Of Hira sus bir ya Bunlar Seni üç ay idare eder sonra tekrar geliriz.''
''Bence şu pahalı mazadan aldıklarını geri verelim''
''Off sus Hira''
Otoparka indik ve arabayı aramaya başladık.''Hira araba karşıda''diyip karşıya geçti ablam.
Bende tam karşıya geçecekken.Telefon çaldı elime aldim ve yol boş diye geçtim korna sesini duyduğumda artık çok geçti.Savaş
Sanırım birisine çarpıştım.Hızlı adımlarla arabadan indim ve kızın yanına gittim durumu kötü olmadan hastaneye gitsek iyi olur hemen kızı kucakladım.O anda sürekli peşimde dolanan Mirayı gördüm. Uzaylı görmüş gibi bize bakıyordu.Kızı arabanın arka koltuğun koydum.
''Dur''sesini duyup arkama döndüm
'' ne var ?''dedim soğukca
''O benim kardesim,bende gelicem.''
''Tamam kendi arbanla gel.''dedim ve arabaya atladım.
Hastaneye vardık tekrar kızı kucağıma aldım.
Arkamdan mira'da geliyordu.''Doktor yokmu'' diye bağırdım ve bir sedyeye konulan kıza baktım ve gerçekten çok güzeldi.
1 saat sonra**********************************************************
Yanıma Mira geldi ne kadar onu görmek istemezsemde
yapışkan gibi yanımdan ayrılmıyordu.''Kardeşim biraz salaktır birazda sakar''
''Onun bir suçu yok bende dalgindim''dedim kız sustu bende oradan uzaklaştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çalıntı Hayat
Teen FictionAblam sanki hep benim hayatımı yaşıyor gibi. Ailemi,hayalerimi çaldı. Hatta, tehtitlerle ne kadar basaramamis olsada aşkımı çalmaya çalışıyor.Ama aşkımı çalmasına asla izin vermem.